بهروز آذر: مطالبه گری برای کاستن تبعیض از زنان در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهروز آذر: مطالبه گری برای کاستن تبعیض از زنان در دستور کار است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اولین جلسه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عصر چهارشنبه با حضور معاون رئیس جمهور، سخنگویان دولت و جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده استان های مختلف کشور برگزار شد.

بر اساس اعلام دفتر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات فعالان عرصه انتخابات، از زحمات فعالان و کارکنان زن در سراسر کشور تقدیر کرد.

وی گفت: زنان و فعالان عرصه انتخابات می توانند با تلاش خود امید را زنده نگه دارند.

زهرا بهروز آذرمعاون رئیس جمهور همچنین در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فاطمه مهاجرانی به عنوان سخنگوی دولت، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: با حضور خانم مهاجرانی در دولت به عنوان منبع، خوشحالم که صدای دولت را از دل زنان می شنوم.

معاون رئیس جمهور افزود: معتقدم انتصاب یک زن مهاجر شایسته به تداوم موثر جامعه کمک می کند.

بهروز آذر با اشاره به اینکه زنان نیمی از سرمایه های تخصصی و فکری کشور هستند، تصریح کرد: وجود سقف شیشه ای برای بانوان واقعیتی انکارناپذیر است.

معاون رئیس جمهور افزود: همه ما با تبعیض های بی شماری علیه زنان مواجه بوده ایم اما با وجود این مشکلات، شارژ این یکی از برنامه های جدی این نماینده برای کاهش انواع تبعیض است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهداف دولت چهاردهم در زمینه عدالت جنسیتی تصریح کرد: برای تحقق عدالت جنسیتی باید در راستای عدالت شایستگی و عدالت توزیعی اقداماتی انجام دهیم و برای این منظور تلاش خواهیم کرد تا زنان واجد شرایط را در سایر سمت ها انتخاب کنیم. .

پس از این جلسه اعضای وانیتا هاراپان نگارا به زنان و خانواده ها امیدوار شدند و نظرات خود را بیان کردند.

دکمه بازگشت به بالا