بهروزی‌راد: به خاطر نبود دستگاه شبیه ساز قایقرانی از تمرینات عقب ماندم

تنها زن پارالمپیک زن در این مسیر گفت: “در طول دو ماه که از خانه کار کردم ، سعی کردم در آن جای بگیرم ، اما به دلیل نداشتن یک شبیه ساز قایق داشته باشید. ”

در مصاحبه با میجیک ، شهلا بهروزیاریاد اظهار داشت: از ماه آوریل که اردوگاه های تیم ملی به دلیل عفونت کروناویروس بسته شدند ، من سعی کرده ام بدنم را سالم نگه دارم. با فعالیت بدنی انرژی می گیرم تا دچار افسردگی نشوم. ” بله ، برای شروع برنامه ریزی به طور خاص و مانند آب ، به یک شبیه ساز ecometer یا کشتی نیاز دارم که تا امروز به من پیشنهاد نشده است. امیدوارم با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی این ابزارها زودتر از تلاشهای تخصصی من برای من فراهم شود. من هرگز عقب نمانده ام.

وی گفت: “گرچه بدن من سالم است ، اما قد زیادی ندارم. من سعی می کنم بدن خود را سالم نگه دارم تا از ابتدای کار مشکلی نداشته باشم. اردوگاه البته اگر شبیه ساز قایق می شدم ، قطعاً از نظر جسمی نیز فعال می شدم و علاوه بر انجام تمرینات بدنی ، باز هم از نظر جسمی فعال می شدم.

“اگر مسئولان من را برای کسب مدال در پارالمپیک توکیو بدانند ، آنها باید سریعتر نسبت به فعالیت های عضلانی و بدنی و همچنین آمادگی جسمانی من واکنش نشان دهند.” اعتصاب آور است ، “زنی که به چالش کشیده است. من به هدفم رسیدم من نمی دانم که نسخه خطی من در حال حاضر چیست.

در پایان ، بهروزی راد ضمن تشکر از کمیته ملی پارالمپیک از حمایت های خود ، افزود: امیدوارم محاکمه های قایق در اسرع وقت به من داده شود تا بتوانم کار خود را در زمینه تخصص و مثل هرچه سریعتر در آب باشد. ” در حقیقت ، ادامه این روند با وضع موجود باعث می شود تا پرونده های من خراب نشوند و تمام تلاش های قبلی برای افزایش داده های من از بین برود.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا