برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین مانیتور ایسوس

آنها از شرکت راه اندازی شده اند این شرکت مدل های مختلفی را برای تمامی نیازهای کاربران، از کاربری اداری و عمومی گرفته تا بازی و طراحی ایجاد کرده است. در این مقاله سعی می کنیم مدل هایی را ارائه کنیم که ارزش خرید بیشتری دارند. قبل از معرفی بهترین مانیتور ایسوس لازم است بگوییم که در انتخاب بهترین مانیتور به چند فاکتور توجه می کنیم. همچنین می خواهیم محصولاتی را که در حال حاضر در بازار وجود دارد و می توانید به راحتی از ایسوس ایران خریداری کنید را معرفی کنیم. بنابراین، اگر مدل مورد نظر شما در لیست نیست، ممکن است به این دلیل باشد که در بازار موجود نیست یا از نظر ما ارزش بهتری ندارد. با دیجی چه همراه باشید.

کیفیت و خنکی مانیتور ایسوس را تجربه کنید

قبل از خرید مانیتور Asus توجه به نکات زیر ضروری است که در راهنمای جامع خرید مانیتور به طور کامل به آن اشاره شده است:

اندازه صفحه نمایش: انتخاب اندازه مانیتور مناسب بسیار مهم است و باید با نیازها و فضای موجود در محیط سازگار باشد.

رزولوشن: رزولوشن به تعداد پیکسل در هر اینچ از صفحه نمایش اشاره دارد. وضوح بالاتر تصویر واضح تری را ارائه می دهد.

نوع پنل: نوع پنل مانیتور تا حد زیادی بر کیفیت تصویر تاثیر می گذارد. پانل های محبوب عبارتند از IPS (رنگ ها و زاویه دید بهتر)، TN (زمان پاسخ سریع تر برای بازی – قدیمی تر) و VA (کنتراست بالا).

نسبت تصویر: نسبت تصویر نیز مهم است. برخی از نمایشگرها دارای نسبت تصویر 16:9 هستند که برای اکثر کاربران مناسب است.

نرخ تازه سازی: برای بازی یا کارهای گرافیکی، نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالاتر (مانند 120 هرتز یا 144 هرتز) توصیه می شود.

زمان پاسخگویی: زمان پاسخ کوتاه‌تر باعث کاهش شبح و تاری می‌شود.

HDR (High Dynamic Range): فناوری HDR دینامیک رنگ و کنتراست تصویر را بهبود می بخشد.

اتصالات و پورت ها: مانیتور به HDMI، DisplayPort، USB و غیره نیاز دارد. مطمئن شوید که دارای پورت هایی مانند

ویژگی های چرخش و تنظیم ارتفاع: برخی از مانیتورها دارای ویژگی های چرخشی یا تنظیم ارتفاع هستند که می تواند برای برنامه های خاصی مفید باشد.

کیفیت ساخت و طراحی. اطمینان حاصل کنید که مانیتور از مواد مرغوب ساخته شده و طراحی آن مطابق با سلیقه شما باشد.

قیمت: قیمت مانیتور باید متناسب با بودجه و نیاز شما باشد.

این نکات را در نظر داشته باشید تا انتخاب یک مانیتور با کیفیت و مناسب برای شما به واقعیت تبدیل شود. به طور کلی مانیتورهای زیادی در بازار موجود است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اما برای سهولت در خرید. ما فقط بهترین مانیتورهای ایسوس را توصیه می کنیم که با نیازهای شما مطابقت دارند. این مقاله به صورت دوره ای به روز می شود و همیشه مدل هایی پیشنهاد می شود که عملکرد بیشتری نسبت به قیمت دارند.

3 تا از بهترین مانیتورها برای طراحان گرافیک و ویرایشگران

یکی از موارد مهم در زمینه طراحی و گرافیک، استفاده از مانیتورهای با کیفیت برای نمایش دقیق رنگ ها و بهبود کیفیت تصویر است. صفحه نمایش در این قسمت باید دقت رنگ بالا و کیفیت تصویر عالی داشته باشد. برند ایسوس از طریق سری مانیتورهای ProArt خود محصولاتی با کیفیت بالا به خصوص در زمینه گرافیک و طراحی ارائه کرده است.

طراحی و گرافیک کارهایی هستند که اغلب با استفاده از لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می شوند. اما برای تجربه بهتر و کارایی بیشتر در این زمینه استفاده از صفحه نمایش باکیفیت ضروری است. نمایشگرهای طراح باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند و پورت های مختلفی را برای اتصال به دستگاه های مختلف ارائه دهند. در این قسمت به بررسی جزئیات مهم بهترین مانیتورهای طراح ایسوس پرداخته ایم.

مانیتور 27 اینچی ایسوس ProArt PA278QV

مانیتور ProArt PA278QV یکی از محصولات جدید و استثنایی برند ایسوس می باشد. این مانیتور با ویژگی ها و ساختار منحصر به فردی که دارد انتخاب مناسبی برای گیمرها، طراحان و افرادی است که در کارهای گرافیکی فعالیت می کنند. طراحی زیبا و مبتکرانه این مانیتور توجه افراد با سلیقه های مختلف از جمله عاشقان دردسر را به خود جلب کرده است.

مانیتور 27 اینچی (67.5 سانتی متر) Asus PA278QV Pro Art تعادل عالی را فراهم می کند. این اندازه ایده آل است که امکان رندر دقیق فایل های A5 و A4 را به خصوص برای کاربران گرافیکی فراهم می کند. وزن مانیتور ProArt PA278QV بدون پایه 4.96 کیلوگرم است که با اضافه شدن پایه به 7.72 کیلوگرم افزایش می یابد. پایه طراحی Pro-Art با ارگونومی عالی و گزینه های تنظیم شیب، کشویی و ارتفاع، مشاهده و استفاده آسان را فراهم می کند. این نمایشگر قابلیت چرخش صفحه نمایش تا 90 درجه در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت را دارد که به خصوص در حالت عمودی برای کارهایی مانند مشاهده اسناد طولانی، کدنویسی یا گشت و گذار در اینترنت بسیار کاربردی است. پایه پاپ آپ همراه با قابلیت اتصال سریع صفحه به دیوار (mount VESA) و بدون نیاز به پیچ، اتصال را در چند ثانیه ساده و آسان می کند.

مانیتور ProArt PA278QV همه کاره با پورت های DisplayPort 1.2، Mini DisplayPort، DVI-D و HDMI (نسخه 1.4) و همچنین هاب USB داخلی است که به کاربران امکان می دهد به راحتی به دستگاه های مختلف متصل شوند. و از سرعت انتقال بالای آن لذت ببرید.

این مانیتور از پنل 27 اینچی IPS با رزولوشن WQHD 2560×1440 بهره می برد که تصاویری با وضوح بالا و زیبایی ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این مانیتور می توان به پوشش 100% sRGB و 100% طیف رنگ Rec.709 و همچنین کالیبراسیون کارخانه ای برای دقت رنگ بالا با Calman Verified و Delta E <2 اشاره کرد. این ویژگی ها دقت رنگ بالایی را به نمایشگر ارائه می دهد و تجربه تماشای با کیفیتی را ارائه می دهد.

این مانیتور از فناوری Adaptive-Sync برای نرخ تازه سازی 75 هرتز استفاده می کند و از پارگی صفحه هنگام حرکت تصویر جلوگیری می کند. از سوی دیگر، فناوری ASUS Flicker-Free از سوسو زدن محتوا جلوگیری می کند و فناوری نور آبی Ultra-Low ASUS از چشم ها در برابر تابش نور آبی محافظت می کند. شما عزیزان می توانید این مانیتور جذاب و همه کاره را با مشاوره رایگان در فروشگاه ایسوس در ایران با خیال راحت خریداری کنید.

مانیتور 27 اینچی ایسوس ProArt PA279CV

مانیتور ایسوس ProArt PA279CV با کیفیت تصویر عالی، وضوح بالا و قیمت مناسب انتخابی مناسب برای عکاسان، پردازشگرهای تصویر و فایل های ویدئویی می باشد. طراحی ساده و کلاسیک این مانیتور با رعایت اصول ارگونومی، دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع و امکان نصب آن بر روی دیوار است.

صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح 2160 در 3840 پیکسل، تراکم 163ppi و فناوری IPS دقت رنگ و زاویه دید 178 درجه را فراهم می کند. این نمایشگر 100% طیف رنگی sRGB را پشتیبانی می کند و دارای گواهی Calman است.

پنل IPS با زمان پاسخگویی 5 میلی‌ثانیه و فناوری همگام‌سازی تطبیقی ​​تجربه بازی بدون تاخیر را تضمین می‌کند. پورت های HDMI، DisplayPort 1.2 و USB-C به کاربر امکان اتصال به دستگاه های مختلف را می دهند. از دیگر ویژگی های آن می توان به تنظیمات مختلف نور و پوشش ضد انعکاس اشاره کرد.

بررسی 24 اینچی Pro Art Asus PA248QV

مانیتور ایسوس PA248QV بهترین انتخاب برای کارهای گرافیکی و طراحی است. این مانیتور با صفحه نمایش 24 اینچی 1920×1200 پیکسل (WUXGA) و پنل IPS بدون فریم، تصاویری با وضوح بالا و جزئیات بسیار بالا ارائه می دهد.تکنولوژی ASUS Flicker-Free در این نمایشگر قفل شدن تصویر را کاهش می دهد. و کاهش خستگی چشم و سردرد در هنگام طراحی و ویرایش ویدئو.

PA248QV از 709 طیف رنگی گسترده پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از نمایشگرهای رنگی را با استاندارد رنگی 100% جهانی sRGB و Rec.709 ارائه می دهد. پالت‌های رنگی انحصاری ASUS ProArt و ProArt با شش محور رنگ، تنظیم سطح روشنایی و تاریکی و حالت‌های از پیش تعیین شده کار با تنظیمات رنگ‌های مختلف را آسان می‌کند.

این مانیتور دارای نرخ نوسازی 75 هرتز و فناوری Adaptive Sync (48-75 هرتز) است که تصاویر را بدون برش در هنگام طراحی و ویرایش ویدیو نمایش می دهد. این مانیتور دارای پورت های متعددی از جمله پورت های نمایش، D-sub، HDMI، ورودی صوتی، جک هدفون، VGA و 4 پورت USB 3.0 برای انعطاف بیشتر برای اتصال دستگاه های مختلف می باشد.

دکمه بازگشت به بالا