برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

این افراد فکر می کنند که داشتن آلت تناسلی بزرگتر به داشتن رابطه جنسی بهتر کمک می کند. با این حال، چنین تصوری کاملاً اشتباه است و اندازه آلت تناسلی مردان در محدوده طبیعی است.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد از 10 تا 16.5 سانتی متر است. بنابراین، اگر آلت تناسلی شما در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود باشید.

بیش از 90 درصد مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از 10% باقیمانده، 5% دارای آلت تناسلی کمتر از 10 سانتی متر و 5% دارای آلت تناسلی بزرگتر از 16 سانتی متر هستند.

مردان به خصوص پسران به دلیل تبلیغات بدون پایه علمی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و آلت تناسلی خود را کوچک می پندارند. این افراد هنگام برقراری رابطه اعتماد به نفس کافی ندارند و نمی توانند روابط جنسی رضایت بخشی را تجربه کنند.

اگر برای چند دقیقه تصاویر واقعی از اندام تناسلی مردان دیگر را ببینند، هرگز چنین احساسات منفی نسبت به خود نخواهند داشت.

بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی هزاران زن و مرد مشخص شده است که بیش از 84 درصد از زنان از شکل اندام تناسلی همسر خود راضی هستند. در حالی که 14 درصد از این زنان آلت تناسلی بزرگتر را ترجیح می دادند، 2 درصد از زنان می خواستند آلت تناسلی همسرشان کوچکتر باشد.

راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که در این مقاله به بررسی قرص افزایش سایز مردان می پردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید با یک متخصص سلامت جنسی صحبت کنید.

چرا آلت تناسلی کوچک به نظر می رسد؟

گاهی اوقات آلت تناسلی به دلیل چاقی و تجمع چربی در ناحیه ممکن است کوچک به نظر برسد. در این موارد، چربی اضافی آلت تناسلی را احاطه کرده و آلت تناسلی کوچکتر از آنچه باید باشد به نظر می رسد.

در این صورت، افراد می توانند با کاهش وزن، چربی این ناحیه را از دست بدهند و به این ترتیب اندازه واقعی آلت تناسلی خود را ببینند.

گاهی اوقات ممکن است غشایی روی آلت مرد وجود داشته باشد. در واقع زمانی که پوست کیسه بیضه با قسمت ابتدایی آلت تناسلی با زاویه باز می شود. گفته می شود آلت تناسلی این مرد ختنه شده است.

در بیشتر موارد می توان پوست ختنه گاه را در حین ختنه برداشت. البته در مواردی نیز مشاهده شده است که این غشاء مادرزادی بوده و اندام تناسلی نوزاد تازه متولد شده دارای چنین غشایی است.

با برداشتن این غشاء از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه اصلی خود باز می گردد و کوچک به نظر نمی رسد.

روش های افزایش سایز آلت تناسلی

همانطور که در مورد خرید اینترنتی دارو ذکر شد، راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد. با این حال، اکثر این روش ها مورد تایید نیستند و اغلب تجاری و تبلیغاتی هستند.

راه های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد، از جمله:

جک زدن

روش پنیمور

قرص power v8 و بزرگ کننده آلت مردانه

ژل بزرگ کننده دستگاه تناسلی

اجاق روغن برای قسمت های خصوصی

داروی اختلال نعوظ

آمپول برای بزرگ شدن دستگاه تناسلی

افزایش طول اندام تناسلی به کمک طب سنتی و موارد دیگری که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

روشی سریع برای افزایش سایز آلت تناسلی

تمرینات Jelqing ورزش هایی هستند که برای ضخیم کردن آلت تناسلی استفاده می شوند. با این روش افزایش زنانه، آلت تناسلی باید نیمه صاف باشد.

برای شروع تمرین، باید انگشت شست و سبابه خود را دور آلت تناسلی بپیچید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تناسلی به سمت نوک آن بلغزانید. در واقع می توان گفت که این فرآیند مشابه دامداری است.

همین کار را با دست دیگر خود انجام دهید. توجه داشته باشید که آلت تناسلی شما نباید کاملا صاف باشد. اگر این اتفاق بیفتد، باید کمی بیشتر صبر کنید تا آلت تناسلی نیمه نعوظ شود.

تمرینات را 200 تا 300 بار در هفته اول و 300 تا 500 بار در هفته دوم تکرار کنید. از هفته دوم می توانید زمان های تمرین را به بیش از 500 برابر افزایش دهید.

در طول ورزش این به این دلیل است که جریان خون در آلت تناسلی افزایش می یابد. بنابراین این منطقه بسیار حساس است. بنابراین باید مراقب باشید که دستتان به سر آلت تناسلی برخورد نکند.

در نهایت پس از انجام تمرینات، آلت تناسلی را استراحت داده و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم بشویید.

با روش پنیمور سایز آلت تناسلی را افزایش دهید

این روش یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی است. روش پنیمور سال‌هاست که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد و افرادی که به شدت از این روش طبیعی پیروی می‌کنند نتایج خوبی از آن می‌گیرند.

در این روش بزرگ کردن زنانه، باید واژن خود را با استفاده از یک حوله از قبل گرم شده به مدت 1 دقیقه گرم کنید. همچنین می توانید آلت تناسلی را زیر آب گرم به مدت 30 ثانیه گرم کنید.

دلیل گرم شدن آلت تناسلی افزایش گردش خون در آن ناحیه است. پس از گرم کردن آلت تناسلی، سر آن را بگیرید و به سمت جلو بکشید. مراقب باشید که به شدت روی آلت تناسلی فشار ندهید تا خون به درستی جریان یابد.

همچنین باید آلت تناسلی را بدون درد بکشید. این کار را به مدت 1 دقیقه انجام دهید و سپس آلت تناسلی را به مدت 10 ثانیه رها کنید و استراحت کنید. می توانید این کار را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

پس از اتمام این مرحله، 10 دقیقه به آلت استراحت دهید. وقتی استراحت 10 دقیقه ای تمام شد، نوبت به گردش خون و تمرینات رشد می رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر خود به آرامی آن را نوازش کنید.

مراقب باشید به نواحی حساس مانند بیضه ها دست نزنید. علاوه بر این، شدت نوازش نیز باید آرام باشد تا به آلت تناسلی آسیبی وارد نشود. می توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید. در نهایت، آلت تناسلی خود را با استفاده از روان کننده یا روان کننده ماساژ دهید.

در روش پنیمور آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمامی تمرینات باید در حالی که آلت تناسلی در حالت نعوظ نیست انجام شود. اگر به این روش ادامه دهید تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت تناسلی خواهد داشت. پس بهتر است این تمرینات را ادامه دهید و بعد از یک ماه نتیجه را ببینید.

قرص هایی برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه

قرص های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد، از جمله Magnarx Plus. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می کند، در توانبخشی آلت تناسلی موثر است و انزال زودرس را در مردان بهبود می بخشد.

از دیگر قرص های افزایش سایز آلت تناسلی می توان به قرص وایمکس اشاره کرد. این قرص بهترین دارو برای افزایش سایز آلت تناسلی است که مردان زیادی از آن استفاده می کنند.

مردانی که از قرص های ویمکس استفاده می کنند می توانند بزرگ شدن آلت تناسلی، رفع اختلال نعوظ و انزال زودرس، افزایش تعداد اسپرم و ضخامت آلت تناسلی را مشاهده کنند.

داروهای ویاگرا و سیالیس برای افرادی که از اختلال نعوظ رنج می برند و در نتیجه آلت تناسلی آنها کوچک می ماند و نعوظ نمی کنند نیز موجود است. این مردان با مصرف این داروها می توانند اختلال نعوظ خود را اصلاح کرده و آلت تناسلی خود را تا حد امکان بزرگ کنند.

قرص ال آرژنین یکی دیگر از قرص هایی است که برای تقویت نعوظ مردان استفاده می شود. این قرص مانند ویاگرا عمل می کند و بهتر می شود.

ال آرژنین نوعی اسید آمینه است و نقش مهمی در تولید پروتئین در بدن دارد. برخی از این پروتئین ها نیز به اسید نیتریک تبدیل می شوند.

اسید نیتریک یکی از اجزای تشکیل دهنده خون است و تاثیر زیادی بر عملکرد رگ های خونی دارد. این ماده جریان خون آلت تناسلی را افزایش می دهد و می تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

توصیه می کنیم قبل از مصرف بی رویه این قرص ها، برای جلوگیری از عوارض جانبی آنها، با مشاوران سلامت جنسی 24 ساعته که آماده پاسخگویی به سوالات شما در هر زمانی از شبانه روز هستند صحبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا