بلاتکلیفی فوتبال بانوان و سکوت مسئولان/ شهبازی: باید وضعیت مشخص شود

سرمربی تیم واکان کردستان گفت که از تصمیم نهایی درباره وضعیت لیگ بانوان ناراضی است و اینکه آیا تصمیم باید فوراً گرفته شود.

به گزارش میجیک ، به دنبال شیوع ویروس Coronavirus در لیگ برتر بانوان ، در 28 مارس 2008 کنسل شد. با استفاده از برخی از ورزش ها و تصمیم گیری برای شروع یک رقابت لیگ ، فقط چهار بازی در لیگ بانوان برگزار شد و آن عملکرد باعث تغییر موقعیت تیم های برتر ، مربیان و بازیکنان نشد. اواخر لیگ ، اما تصمیم نهایی گرفته نشده است. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد.

سمیه شهبازی سرمربی تیم ملی بانوان و دختران کردستان که در رده بندی جدول رده بندی دوم شد ، در مصاحبه با میجیک درباره عدم قطعیت لیگ اظهار داشت: و این باشگاه می خواهد برنامه های بعدی را برنامه ریزی و تصمیم گیری کند. از طرف دیگر این باشگاه بودجه را بعد از پایان لیگ ممکن کرده است ، اما اکنون که فدراسیون وضعیت لیگ را اعلام نکرده است ، وضعیت تصمیم گیری دشوارتر شده است.

وی افزود: پایان لیگ به طور رسمی اعلام نشده است. اگر لیگ برای فصل آینده برنامه ریزی شده باشد مسافت کوتاه است. این بازیکن چهار ماه تمرین نشده است و برای چهار بازی آماده نخواهد شد. البته من با خانم گالاره ناظمی (رئیس کمیته فوتبال بانوان) صحبت نکرده ام ، بنابراین می دانم.

سرمربی واکان کرد با بیان اینکه تیم واکان یکی از مسابقات لیگ است اما می خواهد لیگ تمام شود گفت: “ما اولین تیمی هستیم که به طور مداوم به لیگ اعتراض می کنیم زیرا سلامتی بازیکنان و مسئولان مسابقات برای ما مهم است.” اگرچه با توجه به شرایط موجود در جدول و بازیهای باقیمانده ، شانس هدایت و پیروزی را داریم ، اما انتخاب ما اعلام نهایی مسابقات لیگ است.

شهبازی در خصوص کیفیت لیگ در فصل گذشته گفت: “وقتی بازی خود را با تیم های برتر جدول مقایسه می کنم ، اوضاع بهتر می شود و هیجان بازی بالاتر می رود.” به عنوان مثال بازی ما با بم بالاتر از لیگ است و بازی خوبی است اما متأسفانه تیم زیر جدول معیار خوبی نیست.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا