بسیج بهترین بازوی عملیاتی برای طرح‌های بانوان مشاور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست هم افزایی بسیج خواهران و دفتر امور بانوان دستگاه اجرایی که در ساختمان شهید رضوی جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه در در سال اول دولت به ساختار مشاوران زن توجه داریم تا ارتقا پیدا کنند، تصریح کرد: در سال 92 این سمت از مشاور گرفته شد و به حکمی تبدیل شد. انشا تبدیل شود.

وی افزود: اولین کاری که در ستاد ملی زنان و خانواده به تصویب رسید ارتقای جایگاه مشاور زن است به طوری که مشاور باید با توجه به وسعت و کوچکی سازمان در سطح معاون وزیر یا مدیرکل باشد. . و نوع کار انجام شده

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در سال دوم دولت تلاش می شود مشاوران زن مؤسسه در جلسات هیئت مدیره شرکت کنند، گفت: در صورت وجود مشکل یا معلولیت، شما خودتان هستید. مشاوری که باید پیگیری کند و حقوق شما را بخواهد. .

خزعلی با بیان اینکه در گذشته در برخی ادارات، ساختار مشورتی بانوان تشریفاتی بود، گفت: یکی از کارهایی که در سال اول انجام دادیم این بود که مشاوران و افراد مرتبط با نمایندگان از تشریفات خارج شدند. و در سال دوم یک درصد بودجه مصوب کردیم که یک درصد از بودجه به مسائل زنان و خانواده اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در حال نگارش این قانون یک درصدی هستیم که مشاوران را ملزم به ارائه طرح و پیشنهاد می کند که با توجه به قانون و اولویت های بودجه ای در شورای هماهنگی تخصیص می یابد.

این استاد دانشگاه با اعلام بسیج به عنوان بهترین بازوی عملیاتی طرح مشاور بانوان، افزود: بسیج با همان انگیزه ای که بوده و لشکر مخلص خداست به بلوغی رسیده است که نمی خواهد دیده شود. . اما با همه نامرئی ها امیدواریم که مشاوران بتوانند بسیج را ببینند و از آن استفاده کنند.

خزعلی تاکید کرد: مشکل تبیین جهاد را جدی بگیرید. ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که کشور درگیر جنگ سخت ترکیبی است و در بحث‌های اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی درگیر جنگ هستیم. دشمنان سعی می کنند از طریق نفوذ به مفاهیم و خواسته ها دست یابند. همبستگی و همدلی بین این زنان می تواند در مقابله با دشمن موثر باشد.

بعد: یکی از موضوعات حمایتی در نماینده در مورد کاشت درخت است که خانم های خانه دار می توانند به آن کمک کنند و فرهنگ کشت نهال را ایجاد کنند. برای خانم های خانه دار برای دریافت نهال و ارسال نهال برنامه داریم و این کمک هزینه زندگی است. باید با طرح هایی که زنان خانه دار می توانند با سبک مصرف و پرهیز از اسراف در توصیه های رهبرانقلاب مشارکت کنند به اقتصاد کشور کمک کرد.

دکمه بازگشت به بالا