بسیاری از حرف‌های حق را باید از زبان زنان بگوییم و بشنویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بسیاری از حرف‌های حق را باید از زبان زنان بگوییم و بشنویم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام حجت الله است حریزاوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص نهضت پیشرفت زنان اظهار داشت: نهضت پیشرفت زنان بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی است؛ نهضت پیشرفت زنان بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی است. در اسلام، خانواده و خانواده، نظام شبکه آموزشی را توسعه می دهند و بسیاری از کارها در طراحی نظام اجتماعی از طریق خانواده و خانواده قابل انجام است، اما به دلیل زندگی مدرن، به یک توسعه مویرگی تبدیل شده است. خانواده و خانواده در زندگی امروزی ناپدید شده اند. .

وی افزود: بنابراین بازگشت خانواده به یک کارکرد مفید و موثر که بسیاری از مشکلات را حل می کند بسیار دشوار است و نیازمند تلاش و کوشش مضاعفی است. البته در مناطق عشایری و روستایی هویت خانوادگی حفظ می شود و حیثیت گذشته را حفظ می کند; بنابراین می توان از خانواده انتظار کار موثر داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: بر اساس محتوا فکر می کنم با اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در صورت وجود ملی می توان نتایج موثری در هویت بخشی به خانواده مشاهده کرد. توافق. نیز در این زمینه ساخته شده است. جنبش پیشرفت زنان یک طرح هوشمندانه برای بازگرداندن برخی از این سرمایه ها است.

حریزاوی وی در خصوص پیشرفت جنبش زنان در تحقق جهاد تباین گفت: باید تاکید کرد که نقش زنان در عرصه جهاد تباین بازنگری شود. اگر گفتار زنان در جامعه مؤثرتر است به دلیل معصومیت و طهارت ذاتی است که خداوند در آفرینش زن قرار داده است، بنابراین تأثیر و تأثیر گفتار زنان باید با استدلال تقویت شود و با عاطفه و عاطفه مرتبط باشد. جنبه های عاطفی زنان البته چنین کلماتی باعث ثبات در جامعه می شود.

وی افزود: ما باید حرف های درست را از زبان زنان بزنیم و بشنویم و به جامعه برسانیم. در جنبش پیشرفت زنان حرکتی عمیق و بزرگ است و از تاریخ انقلاب اسلامی و حتی قبل از مشروطه و قبل از آن در دوره های دیگر شروع می شود. آن را بردارید گیرد، می بینیم که زنان نقش دارند و گاهی کار را تمام می کنند، مثلاً گاهی خانم ها در کنار روحانیت می ایستند و به عنوان رهبر مرکزی جنبش شناخته می شوند و گاهی به صورت ناشناس می ایستند و کار می کنند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: وقتی این پیشینه و سابقه را داشتیم قطعاً می‌توانیم به احیای نقش تمدن فکر کنیم و امیدواریم نهضت پیشرفت بتواند ترمیم کند، بازآموزی کند، تشویق کند. مطالعه و انتشار محصولات ساخته شده توسط دختران و بانوان فعال بودن، ضرایب دادن، گفتگو و کاوش در زمینه محتوا. اینکه یکی از زنان کشور مثل حضرت زینب (س) دوربین را به دست می گیرد یا میکروفون را در دست می گیرد، در مورد مسائل مهم اجتماعی و تربیتی نظر می دهد، باید جدی گرفته شود، شنیده شود و با دیگران در میان بگذارد. همان گونه که دشمنان اسلام از طریق سخنان برخی زنان، اعم از افکار و عقاید آنان، می کوشند سخنان نادرست بگویند.

حریزاوی در مورد طرح دوستانه گفت: طرح یک برنامه است دوستانه می گویند بسیار مهم و با دقت طراحی شده است که این طرح در مدارس دخترانه اجرا شود و دایره دوستی مانند دایره هویت داده شود. مرد صالح شناخته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این حلقه ها با یکدیگر پیوند داشته باشند اقدامی انقلابی تلقی می شود و در آینده از طرح خارج شده و به یک برنامه ملی تبدیل می شود. بنابراین باید نقش مدارس دخترانه پررنگ شود و از طریق مربیان آموزشی به این موضوع پرداخته شود.

دکمه بازگشت به بالا