بزرگ کردن آلت تناسلی به روش طب سنتی

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی (راه های طبیعی افزایش طول اندام تناسلی)

علاوه بر روش‌های شیمیایی که برای بزرگ کردن الت وجود دارد، روش‌های دیگری نیز هستند که به‌طور طبیعی عمل می‌کنند و خطرات کمتری نسبت به روش‌های شیمیایی دارند. طب سنتی با استفاده از گیاهان و روش‌های طبیعی می‌تواند با تاثیر گذاشتن روی هورمون‌های جنسی در بزرگ کردن الت موثر باشد. روش های سنتی  و خانگی بسیاری در اینترنت برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه معرفی می شود . از درمانهای خوراکی گرفته تا ماساژ های خاص و روغن بزرگ کننده آلت تناسلی . درمانهای خوراکی بیشتر بر تقویت قوای جنسی و جسمی و تقویت کل بدن موثر هستند و تاثیر مستقیم در بزرگ کردن آلت تناسلی ندارند . اما در روش‌های سنتی به ماساژ با روغن یا روغن درمانی تاکید شده است. ترکیب ماساژ با روغن حجم دهنده آلت تناسلی ، اثرات مستقیم در بزرگ و کلفت کردن آلت دارد.  روغن خراطین معمولا اولین و بهترین انتخاب است  و قویتر از آن ، روغن ترکیب ویژه خراطین و زالو است .  البته به جای ماساژ میتوانید از دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت تناسلی هم استفاده کنید. برخی افراد نیز از روغن زالو برای ماساژ و افزایش خون استفاده می‌کنند. در ادامه به بررسی برخی از داروهای خانگی و سنتی که می‌توانند بر اندازه آلت مؤثر باشند و موجب افزایش سایز آلت بشوند می‌پردازیم.

سایز آلت + عطاری بالینسو balinso.ir

افزایش سایز با زردچوبه روش موثری است؟ (افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی)

زردچوبه افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی؟!

حتما شنیده‌اید یا درجایی خوانده‌اید که با استفاده از زردچوبه و مالیدن آن روی آلت می‌توانید اندازه سایز آلت خود را افزایش دهید. خوردن زردچوبه خواص بسیار زیادی دارد از جمله در درمان افسردگی، پیشگیری و درمان آلزایمر و بسیاری از موارد دیگر موثر است.

اما هیچ مدرک و شواهدی مبنی بر افزایش سایز آلت با زردچوبه وجود ندارد. یعنی اگر شما آلت خود را با زردچوبه ماساژ دهید و بعد از مدتی تغییری احساس کردید، این تغییر، بیشتر  به علت ماساژ است و اگر این عمل را بدون زردچوبه نیز انجام می‌دادید ، احتمالا همان نتیجه را می‌گرفتید.

مصرف هندوانه برای افزایش سایز آلت

هندوانه شامل ویتامین‌های ب۱ و ب۶ و همچنین پتاسیم و منیزیم است که برای سلامتی و عملکرد مناسب غده پروستات لازم هستند. مصرف این میوه در رژیم غذایی می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی منجر شود.

مواد غذایی دیگری مثل تخمه کدو، زنجبیل، شکلات تلخ و فلفل هندی نیز با افزایش جریان خون می‌توانند بر آلت تناسلی و عملکرد جنسی فرد تاثیر داشته باشند. دقت داشته باشید : ( بر عملکرد جنسی فرد تاثیر دارند نه بر سایز )

خواص روغن سیاه دانه برای مردان

ماساژ با روغن سیاه دانه به بهبود رشد دستگاه تناسلی کمک می‌کند. ولی تاثیر این روغن در بزرگ و کلفت کردن آلت تناسلی ، بسیار بسیار کم است و طول درمان بسیار بالایی دارد و نتیجه حاصل شده ، نسبت به روغن خراطین زالو ، بسیار کمتر است.  از دیگر خواص روغن سیاه دانه  برای دستگاه تناسلی مردان نیز می‌توان به تقویت عملکرد پروستات از طریق افزایش تستوسترون و بهبود استقامت مردان اشاره کرد. روغن سیاه دانه به افزایش تولید ادرار نیز کمک می‌کند.

برای بزرگ شدن اندام تناسلی مردانه چه بخوریم؟

افزایش طول اندام تناسلی با غذا ممکن است؟

برای افزایش سایز و طول اندام تناسلی و ، رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزی و غلات کامل ممکن است برای بزرگ شدن آلت تناسلی مفید باشد. برخی از غذاهای خاص مانند اسفناج، پوست سیب، آووکادو، فلفل تند، هویج، جو، گوجه فرنگی، موز، قهوه، هندوانه، زنجبیل، آب انار و چای سبز نیز به رشد سایز آلت تناسلی کمک می‌کنند. تاثیر مواد خوراکی بر بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه ، تاثیر غیر مستقیم می باشد و با تقویت عمومی بدن ، تاثیر غیر مستقیم در بزرگ تر شدن آلت تناسلی دارند. در نظر داشته باشید که مصرف خوراکی ها ، بعنوان داروی بزرگ کننده آلت نمی باشد و فقط مکمل و تسریع کننده درمان محسوب میشوند .

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

از جمله گیاهان مورد استفاده در طب سنتی برای افزایش اندازه آلت تناسلی عبارت هستند از:

  • قارچ کوردیسپس: این قارچ که شبیه به کرم است، در ، افزایش میل جنسی، درمان اختلال نعوظ تاثیر می‌گذارد.علاوه بر این، قارچ کوردیسپس می‌تواند باعث افزایش اسپرم سازی شود. این قارچ می‌تواند روی گردش خون نیز اثر بگذارد و ترشح تستسترون در خون را افزایش دهد. تستسترون نیز می‌تواند باعث افزایش طول آلت تناسلی شود.
  • کارلا: این گیاه تاثیر زیادی در رفع و بهبود اختلالات جنسی و مشکلات دستگاه تناسلی دارد.
  • علف اپیمدیوم: علف اپیمدیوم در درمان اختلال نعوظ موثر است. علاوه بر این مصرف همزمان اپیمدیوم با چند داروی گیاهی دیگر ، در برخی موارد می‌تواند باعث بزرگ کردن الت تناسلی مردان شود.
  • کلپ: کلپ گیاهی است که در سواحل اقیانوس‌های آرام و اطلس رشد می‌کند. این گیاه حاوی مقادیر زیادی ید، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است و خاصیت ضد باکتریایی دارد.کلپ به همراه برخی گیاهان دیگر ،  همچنین می‌تواند روی ترشح هورمون‌های جنسی تاثیر بگذارد و باعث بهبود نعوظ، بزرگ شدن آلت و سلامت جنسی مردان شود.
  • جینکو: این گیاه حاوی مواد مغذی و غنی است. به همین خاطر می‌تواند انرژی مردان را افزایش دهد و باعث افزایش میل جنسی در این افراد شود.

افزایش طول اندام تناسلی با غذا

غذاهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در بزرگ کردن الت تناسلی تاثیر غیر مستقیم بگذارند. از جمله این غذاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • غذاهای دریایی: این غذاها حاوی امگا ۳ و روغن‌های چرب زیادی هستند و می‌توانند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شوند. به همین دلیل غذاهای دریایی می‌توانند روی بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر مثبت بگذارند.
  • موز: این میوه که حاوی منیزیم و پتاسیم است، می‌تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیرگذار باشد.
  • هندوانه
  • زردچوبه
  • شکلات تلخ
  • عدس
  • تخم‌مرغ مخصوصا محلی
  • عسل
  • ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین A، ، ویتامین C، ویتامین B5

انواع روش خانگی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

قبل از بررسی برخی از روش‌هایی که می‌توانند به رشد طبیعی آلت تناسلی کمک کنند، مهم است که توجه داشته باشید که بیشتر این تکنیک‌ها موقتی بوده و شاید در برخی افراد تاثیری نداشته باشند. در ادامه برخی از بهترین تکنیک‌ها و تمرینات بررسی شده برای بزرگ کردن اندام تناسلی وجود دارد.

۱. اصلاح و تراشیدن موهای ناحیه اطراف آلت تناسلی

گاهی اوقات بلندی موهای ناحیه آلت تناسلی منجر می‌شود که آلت کوچک‌تر به نظر برسد. برای بهتر دیده شدن آلت خود (خطای دید = حجم دهنده آلت مرد ) می‌توان موهای زائد این ناحیه را تراشید. این کار موجب می‌شود آلت بزرگتر به نظر برسد.

۲. کاهش وزن برای افزایش اندازه آلت مردان

در افرادی که اضافه ‌وزن دارند و چاق هستند، آلت به دلیل چربی زیر شکم و چاقی کوچکتر به نظر می‌رسد. همچنین چربی‌های اطراف خود آلت نیز موجب می‌شوند کوچکتر از حالت طبیعی خود باشد. بنابراین چگونه الت خود را بزرگ کنیم؟ برای رفع این مشکل کاهش وزن و داشتن اندام و هیکل خوب می‌تواند منجر شود که آلت به‌اندازه طبیعی خود دیده شود و بزرگتر از قبل به نظر برسد.

۳. استفاده از روکش های آلت (چگونه آلت خود را بزرگ کنیم)

روکش‌های آلت اجسامی شبیه آلت مصنوعی هستند که روی آلت شما قرار می‌گیرند. استفاده از این ابزار اندازه آلت شما را تغییر نمی‌دهد. اما در مواردی که افراد نگران هستند، استفاده از روکش آلت، چیز بزرگتری را بجای آلت خودتان در اختیار شما می‌گذارد.

۴. پماد و روغن بزرگ کننده آلت تناسلی

روغن خراطین برای الت تناسلی ( بهترین روغن حجم دهنده و بزرگ کننده آلت تناسلی )

روغن خراطین ( و یا قویتر از خراطین : روغن ترکیبی خراطین و زالو ) از کرمی به نام ایزینیا فتیدا تهیه می‌شود. در زمان‌های قدیم در آسیا و اروپا از این ماده به‌عنوان یک روش طبیعی برای افزایش حجم اندام‌های مختلف بدن استفاده می‌شده. خانم‌ها از این روغن برای افزایش حجم سینه‌ها، باسن، لب و گونه استفاده می‌کنند.

در طب سنتی آمده است که روغن خراطین در آقایان نیز برای افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی کاربرد دارد. نتیجه استفاده از این روغن کاملا به بدن هر شخص بستگی دارد ولی به‌طورکلی می‌تواند بین ۲ تا ۵ سانتیمتر طول آلت را افزایش دهد. برای استفاده از روغن خراطین، باید موهای ناحیه تناسلی را تراشید، شست‌وشو کرد و سپس ناحیه‌ای که می‌خواهید روغن بزنید را ماساژ دهید. چند قطره روغن را در آن محل بریزید و 5 الی 10 دقیقه ماساژ دهید.

                                         قویترین روغن بزرگ کننده آلت

۵. قرص افزایش سایز اندام تناسلی (قرص بزرگ کردن آلت تناسلی دائمی)

قرص‌های بزرگ کننده آلت امروزه به فراوانی در تبلیغ‌ها مشاهده می‌شوند. اما هیچ محصولی در این گروه هنوز موفق نشده است از سازمان غذا و داروی آمریکا تأییدیه بگیرد. این قرص‌ها از مواد مختلفی تشکیل می‌شوند. عصاره گیاه جینکو یا کهن‌دارو یکی از ترکیبات رایج مورداستفاده در این مکمل‌ها است. برخی بر این باورند که این عصاره موجب افزایش گردش خون و بهبود عملکرد جنسی می‌شود.

از دیگر ترکیبات گیاهی استفاده‌شده در میان قرص افزایش طول و قطر آلت تناسلی می‌توان به یوهمبین، ماکا و علف بز شاخ‌دار اشاره کرد. تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفتند نشان دادند این ترکیبات اثر مثبتی بر افزایش سایز آلت ندارند و همچنین عوارضی نظیر اضطراب، توهم و رفتارهای اعتیادی می‌شود.

از میان قرص افزایش سایز اندام تناسلی مردان در داروخانه، می‌توان به سیلدنافیل اشاره کرد. سیلدنافیل ترکیب اصلی و فعال داروهای مورداستفاده برای درمان اختلال عملکرد نعوظ است. برای مثال قرص ویاگرا.

از قرص‌های معروف بزرگ کننده یا حجم دهنده آلت مردان می‌توان قرص مگنارکس، قرص گودمن، قرص ویگور و قرص وایمکس را نام برد. عوارض قرص بزرگ کننده آلت و دیگر محصولات خوراکی افزایش سایز:

  • سردرد
  • بدن درد
  • سرگیجه
  • آبریزش بینی
  • کاهش بینایی
  • تغییرات ناگهانی شنوایی.

 

بهترین محصول بزرگ کننده آلت تناسلی

مژده!                                                                                   مژده!  

 فروشگاه بالینسو  با افتخار اعلام می‌کند که تعداد محدودی روغن خراطین اصل خالص و ژل وارداتی روسی  درجه یک و دستگاه وکیوم مردانه ، بزرگ کننده آلت تناسلی ، به عنوان یک گزینه قوی‌تر از سایر روش ‌های افزایش سایز الت موجود در بازار ایران، در اختیار دارد . این محصولات با ترکیبات منحصر به فرد و دوز بالا، به شما این امکان را می‌دهند که به بهترین نتیجه ممکن در زمینه بزرگ کردن آلت  و افزایش ضخامت و کلفتی الت خود دست یابید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده توضیحات محصولات، می‌توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

                       ارتباط با عطاری آنلاین بالینسو

این محصولات به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت برترشان، فرصتی محدود و ویژه برای علاقه‌مندان به افزایش اندازه الت فراهم آورده‌اند. برای تضمین بهترین نتایج، پیشنهاد می‌شود که قبل از استفاده، توضیحات محصولات را دقیق مطالعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا