مطالب میجیک

برگزاری همایش الگوی سوم زن و دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، میثق حیدری امروز در نشست خبری گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر همایش استانی «الگوی سوم زنان و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان» برگزار می شود. . در لرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: تبیین مبانی گفتمان انقلاب اسلامی درباره مسائل زنان از دیدگاه و سیره سیره ائمه انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان، تبیین احترام. زنان در دوران پس از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب و تبیین جایگاه زن در جامعه پذیری و تمدن سازی. ، یکی از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

مشاور ریاست جمهوری در امور بانوان دانشگاه لرستان گفت: در این همایش علاوه بر بانوان دستگاه های اجرایی و اجرایی استان، جمعی از مسئولان استانی نیز حضور خواهند داشت.

حیدری گفت: این همایش روز یکشنبه شانزدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 صبح در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: بخش اصلی همایش جلسه پرسش و پاسخ بود.

مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان تصریح کرد: زنان همواره در کنار مردان نقش مهمی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عرصه های مختلف پس از دفاع مقدس ایفا می کنند و موفقیت بر اساس الگوی سوم زنان، باید بیش از اول، توضیح می دهد.

حیدری افزود: “لوگو ثالثاً، زنانی که حاصل گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای ائمه انقلاب هستند، زنان غربی یا شرقی نیستند. با این حال، تعریف موقعیت زنان، اساسا جهت گیری مذهبی، اخلاق مداری، پاکی، حجاب و پاکی و مشارکت در امور مختلف جامعه.

دکمه بازگشت به بالا