مطالب عمومی

بروز نخستین نشانه‌های عملیات نظامی جدید ترکیه در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، درگیری های شدیدی بین نیروهایی که نیروهای دموکرات (SDF) ترکیه و سوریه را رهبری می کردند (تحت حمایت آمریکا) در منطقه عین عیسی در استان رقه ، سوریه ، در شرق ، رهبری کردند که اکنون برخی از آنها را کشته است. .

وب سایت استپ نیوز (وابسته به مخالفان سوریه) همچنین گزارش داد که گروه احرار الشرقیه ، که در یک گروه تحت کنترل ترکیه کار می کند ، ادعا کرده است که پس از او روستاهای الجبل و مشرفیه در شرق عین عیسی را آزاد کرده است. تسلط بر تعارضات شدید با اجبار.

منطقه عین عیسی در M4 واقع شده است که شهر اصلی سوریه را به هم متصل می کند و اغلب محل گشت مشترک ترکیه و روسیه است.

دست کم 11 نفر در درگیری بین سربازان و ترکیه کشته شدند قصاد روز گذشته ترکیه را در مناطق مختلف هدایت کرد و فعالان شبکه های اجتماعی و رسانه های محلی از ادامه درگیری ها و تبادل اتهامات بین دو طرف خبر دادند و برخی می خواهند مستقیماً مداخله کنند. او در این باره گزارش داد.

برخی از فعالان شبکه های اجتماعی می گویند الجبهه الشامیا ، وابسته به ترکیه ، تمام قدرت خود را در اطراف عین عیسی جمع کرده است و این مقدمه حمله به منطقه است.

برخی منابع همچنین گفتند که درگیری ها پس از عقب نشینی نیروهای ترک از برخی مناطق محاصره شده در منطقه تحت کنترل بشار اسد از یک سو و عقب نشینی نیروهای روسی از عین عیسی از سوی دیگر آغاز شد. قاسد را مسئول حملات اخیر ترکیه به عین عیسی می داند.

محمد مستو ، گزارشگر خبری سوریه در خبرگزاری آناتولی ، گفت: “این درگیری ها آغاز مرحله اول عملیات مشترک ترکیه و مخالفت سوریه علیه عین عیسی است.”

وی به وب سایت عربی 21 گفت: “درگیری در اطراف عین عیسی بخشی از یک عملیات نظامی طولانی مدت و چند سطح برای جلوگیری از هرگونه درگیری با طرف روسی است.” [یگان‌های مدافع خلق ] “این در بزرگراه M4 و مناطق آزادشده در شمال ، به ویژه در تل ابیض و راس العین اتفاق می افتد.”

یگان دفاع خلق کرد ، که ترکیه آن را یک سازمان تروریستی می داند ، ستون فقرات ارتش ائتلاف نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) است و آنکارا نسخه سوریه ای مورد حمایت آمریکا از حزب کار کردستان (پ.ک.ک) را می نامد ، که این سازمان تروریستی اعلام کرده است.

مستو گفت: “مسکو اخیراً سه نکته کلی را در عین عیسی بیان کرد ، جایی که نیروهای روسی و سوری (وابسته به اسد) و چند فرد مسلح (YPG) تحت عنوان نیروهای نظامی اسد مستقر شدند.” مذاکرات بین روسیه و قاسم برای تحویل همین عیسی به رژیم سوریه و دور نگه داشتن وی از حمله ترکیه آغاز شده است ، اما مذاکرات تاکنون توافقی باقی نگذاشته است. مسکو همچنین برخی نیروهای خود را برای فشار به منطقه خارج کرده است. “هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت زیرا YPG نگران است که این سناریو در مناطق دیگر تحت کنترل خود تکرار شود.”

در پاسخ به س questionsالات رسانه های محلی کرد ، یکی از فرماندهان گفت که حمله مخالفان به مناطقی از همان منطقه آسیب رسانده است ، اما این نیرو حمله را خنثی کرده است. مامستو گفت بمب گذاری چندین هفته در جریان بود و مقدمه ای برای پیشرفت در منطقه است.

سخنگوی نیروهای قذافی در پاسخ به س fromالات عرب 21 ، احتمال آغاز عملیات نظامی جدید علیه عیسی را انکار نکرد و آنکارا و مخالفان مسلح سوریه نیروهای مسلح کرد را مقصر بمب گذاری در مناطق مختلف این کشور دانستند که باعث کشته شدن بسیاری از شهروندان و سربازان ترکیه شد.

آنکارا گفت که عین عیسی و تل تامر دو نقطه اصلی حمله برای حمله به مناطق تحت کنترل مخالفان سوریه در ماه های اخیر هستند.

آخرین پیام / چیز


دکمه بازگشت به بالا