اقتصادی

برنده نشدگان حراج سکه نگران نباشند؛ پول‌شان برمی‌گردد

با گذشت دو روز از اولین حراج سکه، پول متقاضیانی که در این حراج برنده نشده بودند، مسترد نشده، فاقد آن هستند و مراحل استرداد وجه انجام شده است.

به گزارش میجیک، اولین حراج سکه روز یکشنبه (۲۲ اسفند) در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد و قرار بود وجه پرداختی متقاضیانی که برنده این حراج نشده بودند به کیف پولشان بازگردانده شود و متقاضیان می توانند. پول را در هر زمان برگرداند. می تواند موجودی کیف پول را برداشت کند.

با وجود این، از زمان اعلام نتایج اولین حراج سکه طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران و مشخص شدن برندگان این حراج و کسانی که موفق به خرید نشدند، برخی از متقاضیان با میجیک تماس گرفتند و حتی شکایت کردند. اگرچه دو روز از این امکان گذشته بود که امکان بازپرداخت برای آنها وجود ندارد.

ضمناً امروز مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که مبلغ واریز شده ای که برای خرید در حراج شماره یک استفاده نشده بود، هم اکنون قابل برداشت است و در صورت ثبت درخواست استرداد، به حساب مورد استفاده در هنگام واریز عودت داده می شود.

ادامه مطلب

آیا سکه هایی که برنده حراج دیرهنگام سکه نشده اند هستند؟

سایت مرکز مبادلات به دلیل افزایش تقاضا کند می شود

با وجود این، یکی از شنوندگان میجیک با ارسال تصویری از درخواست استرداد وجه اعلام کرد که این امکان برای وی وجود ندارد و به مرکز مبادلات طلا و ارز مراجعه کرده و مطلع شده است که «پولش توسط مرکز بلوکه شده است. بانک. . و مرکز مبادلات در صدد رفع این مشکل است.

کندی در روند بازگرداندن پولی که در حراج سکه برنده نشده است

کندی در روند بازگرداندن پولی که در حراج سکه برنده نشده است

نگرانی دیگر این متقاضی این است که در شرایط فعلی که قیمت سکه طلا و ارز در چند روز گذشته افزایش یافته است، پول خود را در صرافی قرار داده و نمی توانند از آن برای خرید استفاده کنند.

پول متقاضی بلوکه نمی شود

در همین رابطه اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادلات طلا و پول به میجیک توضیح داد: چنین چیزی وجود ندارد و مردم نگران نباشند و روند برگشت پول انجام می شود.

وی بیان کرد: با توجه به مراحل اجرایی، تاخیر در فرآیند استرداد وجود دارد، اما در حال حاضر این امکان فراهم است و امکان استرداد وجه در سامانه تراکنش برای کسانی که درخواست استرداد می کنند، فراهم است. همچنین کسانی که تمایل دارند در دومین مزایده که روز چهارشنبه برگزار می شود شرکت کنند، می توانند با همان سپرده در مزایده شرکت کنند.

سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز خاطرنشان کرد: متقاضیان توجه داشته باشند که عملیات استرداد به همان مبلغ پرداختی انجام می شود. همچنین با تایید درخواست متقاضی و عملیات بازپرداخت، طبق قوانین و زمان بندی ساتنا و پایا وجه به حساب بازگردانده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا