مطالب میجیک

برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی معاون زنان رئیس جمهور درباره رونمایی از رویدادهای فرهنگی خانوادگی و مردمی گفت: رهبر انقلاب فرمودند فرهنگ تابع اقتصاد و سیاست نیست بلکه برعکس است و همه نقش دارند. . در مسائل فرهنگی

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: رویکرد دولت مردمی، تحول آفرین و خانواده محور است و دولت پشتیبان زحمات مردم دلسوز و گروه های خلاق با اندیشه هایی است که دل در این کشور دارند و از هیچ تلاشی کوتاه نمی آیند. اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی ایران. .

وی افزود: انگیزه ها و چالش های جهانی که بنیان خانواده را در کلان و هویت اعضای خانواده در لایه های خرد و عمیق را جهت داده است، حفاظت و تقویت محورهای اصلی و اصلی این نهاد را ضروری می کند.

وی بیان کرد: خانواده ای که نماد صلح و صفا است و باید بالاترین عشق، محبت، عشق و عطوفت را از خود بروز دهد، خود نیازمند امنیت ساختار معنویت، رفتار و مصونیت است تا رشد، ایستادگی، تثبیت و الهام بخشد. از داخل و خارج. ارائه نهادهای اصیل با حمایت تمدنی منحصر به فرد.

معاون زن رئیس جمهور گفت: حفظ بنیان خانواده و تقویت ارزش های آن، ارتقای مهارت های فردی و جمعی اعضای خانواده، ارائه راهکارهایی برای ایجاد انسجام بین اعضا و تبیین راهکارهای حفظ پیوند زوجین با حفظ سلامت. و هویت خانوادگی مطلوب و تعادل ایران اسلامی از جمله اهداف مهم است.این اتفاق بزرگی است که در سال آینده با برنامه های خلاقانه متنوع در سطح ملی و بین المللی با همکاری سازمان های مردم نهاد، فعالان و کارشناسان در این حوزه با حمایت دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف جامعه. اراده.

وی افزود: این رویداد در سال آینده دستاوردهایی را به همراه خواهد داشت اندازه او این توانایی را دارد که از مسیر خانواده نشاط، نشاط و پویایی به جامعه اسلامی ایران بدهد تا الگوی ارزش و رشد خانواده را به جهانیان بدهد.

خزعلی گفت: مسئولان باید تحول را در اخلاق و فرهنگ مدنظر داشته باشند. در این رویداد بر فرهنگ به عنوان پایه و نماینده تمدن در خانواده استواریم. خانواده شالوده جامعه است و اگر بتوانیم بسیاری از ارزش ها را در خانواده تغییر دهیم و تثبیت کنیم، موفق خواهیم شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه فرهنگ بیانگر همه فضا، آداب و رسوم، نشاط و امید یک ملت است، گفت: فرهنگ بیانگر قانونمندی، خانواده و روح ملی است و از خانواده و آن خانواده شروع می شود. پایه اولیه، ایجاد کنید.

وی در ادامه با اشاره به تصویر سه حوزه در فرهنگ توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اتفاقات و فرهنگ خانوادگی در حوزه فرهنگ عامه است که مانند توری است که ماهی ها در آن می چرخند و بدون اینکه متوجه جهت شوند. به جهت ماهیگیر : بنابراین وقتی مسئولان برنامه های مناسبی را برای هدایت مردم به اقدامات درست انجام می دهند، این همان گردشگری است که در مسیر درست هدایت می شود. بسیاری از اوقات ما این موضوع را فراموش می کنیم و این مشکل بزرگ نادیده گرفته می شود.

وی گفت: برای مسائل فرهنگی برنامه مدون و زمان بندی شده با جدیدترین نگاه داریم و امیدواریم این حرکت گشایشی برای جدی گرفتن فرهنگ باشد که از خانواده شروع می شود. اگر نفوذ در فرهنگ ما چنین شده است که باید دست نفوذی ها قطع شود و راه های نفوذ بسته شود. هدف از برگزاری این رویداد فرهنگ سازی خوب و داشتن هویت اصیل ایرانی و اسلامی است.

دکمه بازگشت به بالا