مطالب میجیک

برتری تاریخی دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان

اولین پیروزی تاریخ هندبال دختران ایران در مسابقات جهانی اسلوونی رقم خورد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال ایران در مسابقات جهانی اسلوونی به مصاف مکزیک رفت و توانست اولین پیروزی خود را در تاریخ هندبال بانوان در مسابقات جهانی به دست آورد.

تیم فوتبال دختران ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی جوانان به مصاف مکزیک رفت و در این دیدار از ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و با نتیجه ۴۶ بر ۲۶ به پایان رسید.

دختر هندبالیست ایرانی در قهزمانی بهترین بازیکن جهان شد.

در پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و مکزیک در جام ریاست‌جمهوری جوانان جهان، هانیه کریمی از ایران عنوان بهترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد.

هانیه کریمی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست چندین بار گلزنی کند و در پایان عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقه را از آن خود کند.

دختران ایران در دور گروهی این مسابقات مقابل گینه به تساوی رسیدند اما مقابل تونس و سوئد شکست خوردند. او برای مقام هفدهم تا سی و دوم به جام پرزیدنت رفت، جایی که مقابل هند و اسلواکی شکست خورد، اما مقابل مکزیک پیروز شد.

مهربان بدوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دخایی، مرضیه قراخانی، فاطمه براتپور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زندهبودی، نگین رحمانی، سیده فاطمه مرهی، تیم ملی ایران، سیده فاطمه مرهی قهرمانان

همچنین غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، آزاده گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی نیا (مربی دروازه بان)، زهرا کاورازیان (پزشک) به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت ها حضور داشتند.

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان تا 12 تیرماه توسط اسلوونی برگزار می شود.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه مسابقات جهانی 2022 اسلوونی را کسب کرد.

این اولین بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم ملی بانوان ایران به مسابقات جهانی راه پیدا می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا