مطالب میجیک

برترین مدافع والیبال زنان: تعویق پلی‌آف شک‌برانگیز بود/ اگر مربی خارجی نبود به تیم ملی نمی‌رفتم

تیم ملی والیبال سایپا گفت که اگر سرمربی خارجی هدایت تیم ملی را بر عهده نمی گرفت به اردو نمی رفت.

به گزارش میجیک، لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری مسابقات قهرمانی اسانس باریج کاشان به پایان رسید. در پایان این مسابقات پوران زارع از تیم سایپا به عنوان بهترین مدافع انتخاب شد.

زارع در خصوص لیگ برتر به میجیک گفت: سطح رقابت ها نسبت به سال های گذشته بهتر است و به جز یک تیم، دو تیم دیگر خوب هستند. تیم سایپا نیز از اواخر مردادماه تمرینات خود را به خوبی آغاز کرد. ما در فصل اول شکست خوردیم اما در نیم فصل دوم را تمام کردیم و به عنوان رهبر به پلی آف رسیدیم.

بازیکن سایپا اضافه کرد: در نیم فصل دوم شرایط بسیار خوبی داشتیم اما متاسفانه بازی های پلی آف یک هفته عقب افتاد و این باعث شد از اوج آمادگی صددرصدی خارج شویم، نمی دانم چرا او یک هفته از دست دادیم، اما ضربه بزرگی برای تیم ما بود، درست است که در بازی نیمه نهایی مقابل پیکان پیروز شدیم، اما هیچکس باور نمی کرد فینال را به خوبی به پایان برسانیم. روز تیمی بدی را پشت سر گذاشتیم و چندین ماه شکست خوردیم. کار سخت در دو ساعت. تاخیر این هفته برای همه نامشخص و تا حدودی شک بود.

زارع در خصوص انتخاب خود به عنوان بهترین مدافع گفت: در سال 1377 و پس از آن به عنوان بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا و همچنین لیگ امسال انتخاب شدم. من دوست دارم این عنوان را با یک برنده جشن بگیرم، اما این اتفاق نمی افتد. با این حال، من از بودن بهترین مدافعم برای چندین فصل متوالی لذت می برم.

وی در خصوص شروع تمرینات تیم ملی گفت: مربیان خارجی انتخاب خوبی برای استفاده تیم های ملی از تجربیات خود هستند. با احترام به همه مربیان داخلی، اما اگر مربیان خارجی نبود من به تیم ملی نمی رفتم. امیدوارم تیم ملی بزرگی در آسیا داشته باشیم تا با آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا