بدشانسی سپاهان در روز تلخ ذوب‌آهن

سپاه

میجیک/اصفهان نمایندگان والیبال بانوان اصفهان با نتیجه رضایت بخشی از راهیابی به دومین روز از مرحله پلی آف لیگ برتر بازماندند.

لیگ والیبال بانوان با حضور دو رقیب والیبال از ورزش بانوان اصفهان از اواخر مهرماه آغاز شد و نمایندگان تازه کار از نیمی از جهان از هفته اول خوب شروع کردند.

والیبال بانوان سپاهان پس از قهرمانی در لیگ دسته اول اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد و شاگردان فریبا صادقی در تمام بازی های خود از هفته اول تا 2 هفته مانده به پایان مرحله گروهی پیروز شدند. طلایی ها در 2 دیدار اخیر با غلبه بر سایپا و ذوب آهن وارد مرحله پلی آف شدند و در اولین گام پلی آف با نتیجه 3 بر 1 مهراسان را شکست دادند و راهی فینال شدند.

از سوی دیگر ذوب آهن که سابقه طولانی به عنوان نماینده باتجربه بانوان اصفهان دارد، در این فصل با هدایت میترا شعبانیان و ترکیبی از بازیکنان نسبتا جوان کار خود را آغاز کرد اما سبزپوشان از دیار نقش جهان این کار را نکرد. در نیم فصل نتایج خوبی کسب کردند اما در نقل و انتقالات نیم فصل و با جذب 2 بازیکن ملی پوش توانستند به دور مسابقات برگردند و با قرار گرفتن در رده چهارم به عنوان آخرین تیم جواز حضور پیدا کنند. در پلی آف

گوندو در این مرحله نتوانست نمایش خوبی مقابل مدعیان سایپا داشته باشد و با دو باخت در خانه و خارج از خانه، سایپا را راهی فینال کرد و از صعود به دو رتبه اول لیگ 1402 بازماند.

از سوی دیگر، بانوان سپاهان در دومین دیدار با مهرسان در سالن فدراسیون والیبال، علیرغم نمایش خوب، نتوانستند در فینال کار را به پایان برسانند و با شکست 3 بر 2، نتیجه به بازی سوم موکول شد. ساعت 12 روز شنبه 28 بهمن ماه در سالن شهید میثمی برای سومین بار به مصاف حریف تهرانی خود می رود تا نتیجه دومین دیدار فینالیست مشخص شود.

فریبا صادقی سرمربی تیم سپاهان وی در خصوص دومین بازی پلی آف در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی ها در سالن فدراسیون والیبال به نمایش در آمد و ما سخت کار می کردیم. قطعا برای بازی سوم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: چهار روز تا بازی سوم فرصت داریم، تلاش می کنیم با ریکاوری و تمرکز روی تمرینات، صعود به فینال را در خانه قطعی کنیم.

مهدیه رحیمی بازیکن طلایی وی همچنین افزود: تمام تلاش خود را کردیم تا به فینال راه پیدا کنیم، در ست پنجم هر دو تیم بهترین عملکرد خود را ارائه دادند اما شانس با مهرسان بود و در نهایت پس از 3 بازی موفق شد مقابل ما پیروز شود.

به گزارش میجیک، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ساعت 12 روز سه شنبه 10 اسفندماه، دیدار رده بندی تیم های ذوب آهن اصفهان و بازنده های بازی فولاد و مهرسان برگزار می شود. دیدار برگشت دو تیم از ساعت 12 ظهر جمعه 13 اسفند از سر گرفته می شود.

دیدار فینال سایپا و برنده بازی سوم مهرسان و فولاد ساعت 15:30 همان روز (سه شنبه 10 اسفند) و دور دوم فینالیست ها ساعت 15:30 روز جمعه ادامه خواهد داشت. ، 4 مارس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا