بحران بد پوششی در کشور وجود ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بحران بد پوششی در کشور وجود ندارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، لاله افتخاری بعدازظهر شنبه وبینار “حجاب ، عفاف و نیاز به عموم مردم” توسط بسیج اساتید ، انجمن دانشجویان دانشجویان اسلامی دانشگاه مستقل Isidahan شهید اشرفی با همکاری بسیج استاد اصفهان ، که ادعا کرد حجاب فرافکنی است که “هر وقت نسل جوان آشکار نشد” را تعریف می کند.

وی خاطرنشان کرد که در جلسه بین خانم های محجبه ای حضور داشتند بین المللی و کشورهای مختلف پیام شناخته شده ای دارند و او می داند که در این حجاب هویت ، خلوص و اعتماد وجود دارد ، وی گفت: این حجاب بالاترین فکر است ، همانطور که حجاب و حجاب اندیشه غربی را منعکس می کند. به خاطر همین حجاب ، او ما را در کشورهای دیگر ارج نهاد و طرحی را برای ما خواست.

بی عیب و نقص ام الگو را به خوبی معرفی کنید

رئیس انجمن زنان انقلاب اسلامی ، بیان می کند که ما شاهد بحران در حجاب و عفاف در کشور نیستیم ، و در مورد هر تعداد از مردم تحت تأثیر موضوعاتی مانند دیدار دوستانه ، اعترافات و پوشش مناسب است ، لطفاً با ما تماس بگیرید: این به این دلیل است که ما نمی توانیم الگوی را به درستی معرفی کنیم.

وی تأکید کرد: دین خلاف مد نیست ، در این زمینه ، مقام معظم رهبری می فرمایند که مد مسئله نیست مودی که از کشور ما می آید.

افتخار با بیان اینکه در مجمع بین بین المللی من رشد کرده ام و تاکنون هیچ کس به من آسیب نرسانده است زیرا من از مد غربی پیروی نمی کنم ، “او باید اضافه کند:” ما باید به گونه ای رفتار کنیم که بتوانیم مردم جهان را با اعتماد به نفس جذب کنیم و اعتقاد داشته باشیم که او از امنیت بالاتری برخوردار است .

حجاب مخصوص خانمها نیست

وی با تأکید بر اینکه حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان نیز باید به این امر توجه ویژه داشته باشند ، توضیح می دهد: لباس برخی از پسران جامعه نفرت انگیز است و حتی برخی از این مدل ها را نمی توان در کشورهای دیگر مشاهده کرد.

اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد با بیان اینکه ایران از نظر فرهنگ مد و تنوع بسیار غنی است ، گفت: مسئولان باید توجه بیشتری به تبلیغ چنین لباس هایی داشته باشند زیرا مدل های مختلف ایرانی توجه عمومی را به خود جلب کرده است. در کشورهای دیگر.

وی ادامه داد: “معمولاً پوشش مناسب نیست.” تبرج این بدان معناست که برخی از افراد رفتارهای خود را به دلیل ناآگاهی انجام می دهند که باید صحبت شود ، اما برخی از افراد این رفتار را با نیاز مرتب انجام می دهند تا به افراد آلوده رسیدگی کنند.

افتخاری با بیان اینکه مراسم های مهم در این کشورها در سالهای گذشته برگزار می شود ، ما با بستن بیشتر در مورد اقشار مختلف جامعه شهادت داده ایم ، اضافه کرد: این بدان معناست که توجه افکار عمومی به ارزشهای نظام و برخی ناخواسته و بی پروا بسته شده است.

وی تأکید کرد که بانو مجتهد امین در آموزش و پرورش ، ازدواج و داشتن فرزندان به عنوان نمونه و مدل ، گفت: همه باید مسئله روسری را مشاهده کنند ، 26 مسئولیت نهادی در این زمینه ، و با ورود جدی ، این مسائل به طور کامل مدیریت و تنظیم می شوند. کشور.

دکمه بازگشت به بالا