مطالب عمومی

با هلال ، بیش از 000،000 داوطلب برای نبرد با کورونا کار می کنند



رئیس داوطلبان جمعیت هلال احمر از همکاری بیش از 000،000 داوطلب با هلال احمر در مبارزه با ویروس ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش میجیک ، محمد نصیری درباره خدمات داوطلبان هلال احمر در پاسخ به ویروس ویروس کرونا: از زمان شیوع ویروس در 9 آوریل ، 1600 داوطلب با برش هلال احمر برای برش زنجیره انتقال ویروس همکاری کرده اند و 1700 ساعت کار داوطلبانه انجام داده اند. وجود دارد

وی از کمکهای غیرقابل پرداخت 1.5 میلیارد دلاری به داوطلبان هلال احمر برای جلوگیری از ابتلا به ویروس عروق ویروس کرونا خبر داد و می افزاید: داوطلبان هلال احمر در چندین پروژه از جمله ضد عفونی و ضد عفونی ، ماسک و ساخت لباس شرکت کرده اند. دستکش ، ماسک ، کیت بهداشت و درمان های غذایی ، لوازم و کمک های مالی به فقرا کمک کرده است.

به گفته رئیس داوطلبان هلال احمر ، در تاریخ 5 آوریل ، 6000 لیتر مواد ضد عفونی کننده و 6000 لیتر الکل توسط جمعیت هلال احمر اهدا شده و به داوطلبان هلال احمر 2 مایل راه و 6000 کیلومتر ، 4 هزار و 300 واحد داده شده است. اتوبوس ها ، تاکسی ها و مسافران ، 3 زندان ، 2 گلخانه ، 3 مسجد ، دو مرکز کمکی و 9 سایت دیگر در سراسر کشور ضد عفونی و ضد عفونی شده اند.

نصیری با اشاره به روزانه هزاران ماسک و لباس بیمارستان توسط داوطلبان در پنج کارخانه تولید ساختمان هلال احمر در کشور عنوان کرد: تا اول آوریل 20 ماسک ، 2،2 جفت دستکش و 2 دامن تهیه و به داوطلبان هلال احمر اهدا می شود.

داوطلبان هلال احمر اظهار داشت: در این مدت با کمک داوطلبان ، 000 بسته تهیه و مواد غذایی به فقرا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، نصیری افزود: اهدای خون به داوطلبان هلال احمر ، یکی دیگر از برنامه هایی است که با همکاری داوطلبان هلال احمر اجرا می شود؛ انتقال و داوطلب و برای اطلاع رسانی به عموم مردم و همچنین دعوت از همکاری ، 6000 بروشور تهیه و توزیع کنید. هلال احمر اقدام به شرکت در پروژه ها و برنامه های جامعه کرده است.

انجمن داوطلبان هلال احمر اظهار می کند: “در طول ماه مارس ، 1800 داوطلب هلال احمر و همچنین 10 میلیون و 6000 نفر از آموزش Coroner در این زمینه بهره مند شدند.”

انتهای پیام


این مقاله توسط استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی میجیک هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا