مطالب میجیک

با رعایت اخلاق اسلامی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محفل انس با قرآن با حضور کارمندان و کارکنان دستگاه قضایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق اولین نماینده این دادگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق با اشاره به تشکیلات مردمی بسیج و فعالیت بسیجیان در دوران پس از انقلاب تصریح کرد: باید توانمندی های بسیج به درستی برای مردم تبیین شود.

وی افزود: دستاوردها و خدمات این نهاد مقدس که بیش از 40 سال است مستمر و بدون وقفه در جهت رفاه مردم و خدمت رسانی می باشد باید برای همگان تبیین شود.

معاون اول دادگستری ادامه داد: آیا جمع بندی بسیج و بسیج در این است که فقط باید لباس نظامی بپوشند و در پایگاه انجام وظیفه کنند؟ این کار خوب و مقدس است اما بسیج صدها وظیفه دارد.

وی بیان کرد: در طول 44 سال گذشته بسیج و بسیج در تمام حوادثی که در مرزها رخ داد این را ثابت کردند. به عنوان مثال: سیل، زلزله، کرونا و حفظ ارزش ها در جبهه بوده و به جامعه خدمت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تصریح کرد: بسیج در خط مقدم توسعه واکسن کرونا و تلاش برای تحقق و تولید آن است. چرا این را برای مردم توضیح نمی دهید؟ انواع واکسن های کرونا ساخته بچه های بسیجی شماست.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه متولیان امر، کارگزاران، قوه قضائیه، دولت و بسیج تبیین در مقوله هایی مانند هنجارهای اجتماعی و حجاب، فرهنگ سازی و جهاد و مروج و پاسدار ارزش های الهی و دینی هستند.

معاون اول دادگستری تاکید کرد: آموزش در مدارس موضوع بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: دخترانی که بی حجاب هستند را باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی به حجاب تشویق کنیم.

دکمه بازگشت به بالا