مطالب میجیک

باید برای مدیریت در دستگاه های مختلف از زنان استفاده کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، معلم عبدالسلام کریمی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از اساتید برتر مدارس علوم دینی استان کردستان در سنندج با بیان اینکه همه ما در برابر دین مبین اسلام مسئولیم، گفت: افزایش بصیرت، حفظ وحدت و احیاء. دین یک امر عمومی است و همه در این زمینه مسئول هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید بذر اختلاف را در کشور بکاریم، افزود: همه ما یک ریشه داریم و اختلافات کوچک نباید باعث تفرقه بین اقوام و اسلام شود.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی با بیان اینکه روحانیون نباید در حاشیه باشند، بلکه باید در بطن جامعه باشند، افزود: امید است از ظرفیت کارشناسان دینی و کرامت و احترام این امر استفاده شود. قشر زحمتکش حفظ خواهد شد و نهادهای فرهنگی مانند ارشاد اسلام و آموزش در این زمینه می تواند بسیار مؤثر باشد.

معلم کریمی از زحمات روحانیون استان کردستان قدردانی کرد و گفت: روحانیون باید اهمیت این امر را به عموم مردم القا و تبیین کنند که دین ما دینی است که به واجبات خود می داند و عمل نمی کند.

وی گفت: معلم را کار انبیا می دانند و اولین معلم عالم حق تعالی است که امر خدای پیامبر را انجام می دهد.پ) و قرآن مهم است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های اقوام و مذهبی با بیان اینکه متأسفانه حکم مربوط به وقت خالی اتاق علم و واقعیت باید تبیین شود، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین را جهاد خواندند. بنابراین اسلام باید تبیین شود

کریمی در ادامه بر لزوم انتقاد از مسئولان و روحانیون تاکید می کند و ادامه می دهد: روحانیون و معلم ها همچنین باید انتقاد پذیر باشند و مشکلات مردم را از مدیر حل کنند شارژ ورزش

گفت چیزی نیست معلم و آخوند استان کردستان بی خانمان است، تاکید کرد: مردان و زنان این دیار برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده و هزینه های زیادی کرده اند و از آن زمان در مقابل هجمه های دشمن ایستاده اند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی با یادآوری اینکه نگاه ما به زن در کشور ابزاری نیست جز اسلام و نباید بین زن و مرد تبعیض قائل شد، گفت: باید از زنان برای مدیریت در نهادهای مختلف استفاده شود بهانه ای برای دشمن نباشد

معلم کریمی رعایت حجاب را امری الهی و دستوری قرآن خواند و ادامه داد: فلسفه و زیبایی حجاب باید برای دختران و بانوان تبیین شود تا به آن افتخار کنند.

دکمه بازگشت به بالا