باید از تجربیات ۱۱ میلیون زن روستایی استفاده کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرگزاری آنلاین، زهرا بهروز آذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با مسئولان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی.tat) با بیان اهمیت حمایت دولت از زنان گفت: انتخاب زنان در پست های مدیریتی با توجه به شخصیت، خانواده، ارزش ها و محیط جامعه مانع ایجاد شکاف بین دولت و زنان می شود.

وی افزود: سازمان tat طی 50 سال فعالیت به این نتیجه رسیده است که برای 11 میلیون زن روستایی و عشایری قابل انجام است و باید از این تجربه به نحو احسن استفاده کرد.

وی با تاکید بر هماهنگی و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و بین نهادها گفت: در این راستا در کنار سازمان هستیم. tat ما و ما با هماهنگی در این زمینه کار خواهیم کرد.

بهروز آذر گفت: نکات مهم ارائه شده در این جلسه کمک زیادی به توسعه بینش در حوزه زنان روستایی و عشایری کرده است و امیدواریم به توسعه این بخش منجر شود.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای ارتقای جایگاه زنان به ویژه در روستاها، افزود: ما نمی خواهیم به زنان الگو بدهیم، بلکه زنان رای دهنده هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم استفاده از ظرفیت های کسب و کار در خانه تاکید کرد و گفت: توسعه فردی، توسعه مهارت های کسب و کار و استفاده از مهارت های فناورانه سه دیدگاه مهم در این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا