بانوی وزنه بردار ایران: بدون پیشرفت، حضورم در قهرمانی آسیا بی‌معنی است

وی گفت: اگرچه من برای آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا کار دشواری دارم اما می خواهم به تمرینات برگردم.

الهام حسینی در گفت وگو با میجیک ، در مورد وضعیت پس از جراحی زانو اظهار داشت: در اوایل آبان ماه هنگام تمرین درد در زانوی خود احساس کردم و به همین دلیل مدتی بازنشسته شدم. وقتی دوباره تمرین را شروع کردم ، فهمیدم که نمی توانم تمرین کنم. در تماس با فدراسیون ، خانم منظمی ، نایب رئیس بانوان و آقای باقری مرا به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کردند. بعد از انجام MRI مشخص شد که مینیسک داخل پای من پاره شده و دکتر کیهانی نیز با من جراحی شد و در حال حاضر تحت فیزیوتراپی و شرایط خوبی است. من تحقیق می کنم تا بفهمم چه زمانی می توانم آموزش را شروع کنم.

حسینی در پاسخ به سوالی که فکر می کرد می تواند به بالاترین سطح خود برسد ، توضیح می دهد: در حال حاضر در اوج ورزش می کنم تا تناسب اندام کاهش پیدا نکند. من در صورت اجازه پزشک مشکلی خاصی را تجربه نمی کنم و کاملاً ورزش می کنم. از طرف دیگر ، اگر مسابقات قهرمانی آسیا ظرف یک یا دو ماه برگزار شود ، ممکن است نتوانم به آن برسم ، اما هنوز فرصت این مسابقات وجود دارد. البته کار سختی انجام شد ، اما تمایلم برای بازگشت به تمریناتم بیشتر شد.

وی در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر می کند ازبکستان از مسابقات قبلی متفاوت باشد ، گفت: “بله”. تجربه من بیشتر شد و اگر در مسابقات پیش نرفتم ، هیچ چیز وجود نداشت. البته من قبل از مصدومیت خوب بوده ام و مطمئن هستم که می توانم به شرایط قبلی برگردم و اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

وزنه برداران ملی ایران وقتی می دانند که به عمل جراحی احتیاج دارند ، بر چگونگی حفظ اشتیاق تأکید می کنند: اگرچه آنها بسیار بیمار هستند ، اما احساساتی نیستند. اگر می خواهم آن را مثبت ببینم ، پس از دو سال آموزش ، این فرصتی برای بهبودی بدن من است. مسئولان فدراسیون نیز دائماً به من کمک می کردند که باید از آنها تشکر کرد.

بالا بردن وزن زنان تا 76 کیلوگرم می گوید که بستن مسابقات تأثیر منفی بر انگیزه ورزشی دارد. و من این وقفه 8-9 ماهه را فرصتی برای کاهش فاصله از دشمنان خود می دانم.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا