بانوی وزنه بردار ایران: با تعویق قهرمانی آسیا بیشتر می‌توانم آماده شوم/ فعلا خداحافظی نمی‌کنم

تیم وزنه برداری ایران گفت: “به تعویق انداختن مسابقات قهرمانی آسیا ، ما فرصت های بسیاری برای آماده سازی بهتر برای این رقابت ها و افزایش رکورد داریم.”

الهام حسینی در مصاحبه با میجیک ، درباره دوران مربیگری خود در محرومیت گفت: “من در زمین خانه ما بدن ورزشی دارم و تمریناتم را انجام می دهم تا بتوانم کنترل کنم. آمادگی جسمانی من اگر جایی برای بازی نباشد ، گفتن این داستان برای من دشوار خواهد بود.

وزنه بردار ایران در خصوص انتقال به مسابقات قهرمانی آسیا ، اظهار داشت: من فکر می کنم تاخیر در مسابقه به نفع ماست زیرا فرصت های زیادی برای کسب داریم. اطلاعات و آمادگی بهتر برای رقابت. ” از طرف دیگر ، از سپتامبر سال گذشته ، ما به طور مرتب در مسابقات (مسابقات جام جهانی ، ترکیه و مسابقات قطر) شرکت کرده ایم و برای هر ورزشکاری مشکل است. می تواند در انتهای آماده سازی ثابت باشد. بنابراین ، اگر مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر آوریل تأسیس شود ، متقاعد کردن خودمان از اهمیت کاری که ما آماده انجام آن هستیم دشوار خواهد بود.

حسینی در پاسخ به این سؤال که چه مدت تصمیم به وزنه‌برداری خود گرفته است ، گفت: من تا زمانی که بتوانم ادامه خواهم داد و تا زمانی که بتوانم حرفی برای گفتن ندارم. کار و مسئولیتی را که می خواهم داشته باش. ” اولین قدم برای من دریافت جوایز آسیا است و اگر این جایزه را بدست آورم ، امیدوارم که جایگاه بهتری در جهان داشته باشم.

نهاد ملی ایران در پاسخ به سؤالی دیگر که حضور در شرایط قرنطینه کار دشواری نبود ، گفت: “کار دشواری است ، اما ما می توانیم کار خود را برنامه ریزی و انجام دهیم. “” این روزها ، من هم تمرین می کنم و هم عقب مانده ام را انجام می دهم. همچنین باید از تیم مدیریت وزن در شهر دورود تشکر کنم که برخی از تجهیزات مورد نیاز برای انجام تمرینات خود را در اختیار من قرار دادند. اگرچه تحصیلاتم مانند اردوگاه نبود ، اما من سعی کردم تا حد امکان آماده باشم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا