مطالب میجیک

بانوی شطرنج‌باز تغییر تابعیتش را تکذیب کرد

معلم شطرنج زن ایرانی خبر تغییر تابعیت را انکار می کند.

به گزارش میجیک ، غزال حکیمی ، پیشکسوت و استاد برجسته بانوان ایران که خبر تغییر تابعیت روز گذشته در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد ، با انتشار متن در صفحات خصوصی این خبر را رد کرد.

متنی که در صفحه شخصی غزال حکیمی فرد منتشر شده است:

وی گفت: “من غزال حکیمی ، استاد شطرنج زن و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی در مهندسی کامپیوتر هستم. سه سال است که برای تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک (ETH) در سوئیس زندگی کرده ام و از دانشگاه فارغ التحصیل شده ام. اکنون به عنوان دستیار تحقیق در دانشگاه کار می کنم. این.

قبلاً چندین سال است که من در همه گروه های سنی عضو تیم ملی شطرنج شدم ، زیرا کودک به بزرگسال ، بدون کشیش تجلیل می شود و من جوایز آسیا و جهان را به کشور اهدا کردم.

متأسفانه مطالعات من در سوئیس مطابق با قوانین قهرمانی ایالتی نیست و بازیکنانی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای بازی در تیم های ملی آزاد نشده اند. من یک معلم عالی و شطرنج باز حرفه ای هستم و در این مدت نتوانستم در تیم ملی شرکت کنم. تغییر پرچم در فدراسیون جهانی شطرنج به معنای تغییر تابعیت نیست بلکه می تواند یک حرفه ای در مسابقات شطرنج اروپا باشد.

بنابراین ، من ادعا می کنم که تابعیت ایرانی دارم و از اظهارنظر درباره تغییر تابعیت خود به دلایل سیاسی یا دلایل دیگر خودداری می کنم. “

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا