مطالب میجیک

بانوان نخبه مسیر فردا را تغییر می دهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمد قمی شب گذشته در همایش ظهور جدید زنان نخبه استان همدان ، گفت: امیدهای زیادی برای زنان در مدرسه امام خمینی (ره) وارد به زنان جلوه ای خاص و متعالی می بخشد و همچنین تأثیر ویژه زنان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در مکتب امام خمینی (ره) ، زنان مرکز خانواده هستند ، ادامه داد: زنان علاوه بر خودسازی و انتظارات علمی و ادغام در خانواده ، نقش های اجتماعی و سیاسی نیز دارند و همچنین باید نقش های ویژه ای داشته باشند.

قمی با تأکید بر اینکه رهبران مکتب امام (ره) شهدای زن هستند ، گفت: ما به زنانی افتخار می کنیم که زندگی سعادتمندانه و معنوی خانوادگی را بهم پیوند می دهند و زندگی اجتماعی و سیاسی قدرتمندی را روشن می کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: زنان باید مهارت های لازم را داشته باشند ، حتی زنانی مانند حضرت فاطمه معصومه سلام و درود واقعی ، که در همه جنبه های خانوادگی ، زیست اجتماعی و سیاسی و غرور ما بسیار تأثیرگذار است ، به عنوان شاهدی بر دیگران. “زنان و مردان آفرین.

حجت الاسلام قمی گفت: “نخبگان ، برخی از نمایندگان این گروه ، یعنی ویژگی های توانایی های فکری و خوبی برای دیگران دارند و باعث گره می شوند.

وی با تأکید بر قدرت زنان در راس امور در زمینه های مختلف ، گفت: “در زمان های مختلف که کار بر سختی ها و مشکلات غلبه می کند ، زنان می توانند اند حل مسائل دشوار و پیچیده و یکی از موضوعات مشارکت عمومی در انتخابات است.

قمی رو به جلو: “اگر شاکی نتواند در مقابل کسی شکایت کند ، تلاش های زنان نخبه و مشارکت زنان مفید و م effectiveثر است.”

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی رحمه الله که فرمود زنان رهبر این جریان هستند اندوی گفت: “زنان نخبه می توانند روند جامعه را تغییر دهند و انتظاری که این مدرسه از زنان انتظار دارد این است که نه تنها نسبت به زنان سختگیرانه باشد بلکه نقش ها و توانایی های زنان را جدی گرفته و اهمیت ویژه زنان را برای این مدرسه نشان دهد.” توضیح داد

دکمه بازگشت به بالا