مطالب میجیک

بانوان عامل شورآفرینی در صحنه سیاسی کشور هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نرجس بیگلری با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات گفت: نقش و بینش زنان در عرصه سیاسی جامعه اسلامی همواره در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است و در آیه 69 سوره ابراهیم آمده است کسانی که در راه خداست و خداوند برایشان راه می گشاید و جهت می دهد.

وی گفت: زنان به خاطر ایمان وارد میدان شدند، سپس خداوند متعال در نتیجه حرکت، تلاش و مجاهدت، علم و نور و عمق اندیشه اسلامی را به آنان عطا کرد.

مسئول امور زنان و خانواده دفتر نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان گفت: بازتاب ایمان و آگاهی زنان در بررسی معضلات سیاسی و اجتماعی کشورمان و به دور از منجلاب فساد که غرب است. جهان برای آنها ایجاد کرده است که می تواند نقش پیشرو و موثری در تاریخ توسعه و ایفای نقش سیاسی کشورمان داشته باشد.

بیگلری خاطرنشان کرد: زنان در سایه پاکی و معصومیت و احساس مسئولیت در کنار مردان و حتی جلوتر از آنان در صندوق سیاسی قدم می زنند. از این رو نقش مؤثر و کلیدی زنان در گسترش آگاهی و بینش سیاسی مردم جامعه، علاوه بر اینکه عامل نشاط در صحنه سیاسی، تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی و از سوی دیگر آنان که می دانند تسلیم تلاش دشمنان اسلام نمی شوند.

وی گفت: حضور پررنگ و حضور درخشان بانوان استانمان در صحن وسیع انتخابات روز جمعه گذشته بسیار قابل تقدیر است، این موضوع گواه بر این است که زنان همانند مردان در تصمیم گیری های کلان کشور نقش موثری دارند. “

رئیس امور زنان و خانواده معاونت فقیه هرمزگان تصریح کرد: آنچه امروز از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی زنان استان یا کشور شاهد هستیم بی نظیر است و این نقش ایفا می شود. ریشه نقش بی سابقه زن در تاریخ اسلام است.

بیگلری تصریح کرد: زنان مسلمان ایرانی با بصیرت و درک عمیق مسائل سیاسی و اجتماعی سفیران ناب حفظ ارزش های اسلامی خواهند بود. همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی، اغراق نیست اگر بگوییم زنان نیمی از عزت و پیروزی را برای خود محفوظ داشتند.

وی تصریح کرد: مشارکت زنان و نقش موثر آنان در شفاف سازی و روشنگری عرصه سیاسی کشور می تواند جوانان را از بن بست فکری در محور خانواده رها کرده و آنان را به انتخاب درست ترغیب کند.

مسئول امور زنان و خانواده دفتر نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان گفت: اکنون وقت آن است که زنان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در استان و کشور من به پا خاستند و روان صحبت کنند و صحبت کنند. لین در روزهای باقی مانده از مهلت مقرر، در انتخابات پیش رو، برگ زرین افتخار ایران را در دفتر تاریخ جهان اسلام در صندوق رای بیافزایید.

دکمه بازگشت به بالا