مطالب میجیک

بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات پای کار بیایند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد قمی گفت که ابر جشن روز زن در سفر به استان کرمانشاه است ، “دختران و زنان به عنوان یک انسان مهم در معادله جهان ، آنها سرنوشت مردم کشور را تعیین می کنند جهان “

وی با بیان اینکه آموزش و انسان سازی کار زنان است ، افزود: با توجه به اهمیت فردا و تعلیم و تربیت و انسان سازی ، زنان مهم و تاریخ اهمیت زنان و نقش آنها در جامعه و پیشرفت جامعه بشری را نشان می دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این امر برای زنان بسیار مهم است ، زنان نیز در جامعه دارای اهمیت هستند ، زیرا معنویت ، اخلاق و خلاقیت همه در زنان است و خداوند زنان را به عنوان نمادهای لطافت ، مهربانی و عشق آفریده است.

قمی با تأکید بر اینکه زنان علاوه بر صفات فوق از شجاعت و نمادی از روح برخوردارند ، می گوید: این روحیه در تاریخ کرمانشاه به وضوح دیده می شود ، البته این مشکل در همه مدارس وجود داشته اما در مدرسه از امام خمینی (ره) دلایل مختلفی وجود دارد که به طور جدی زنی در دست است.

وی ادامه داد: نقشه درخواستی با زنان در جای دیگری نیست و موقعیت ویژه زنان در مکتب امام خمینی (ره) از یک مدرسه اسلامی ناشی می شود و پوسیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنانی مانند حضرت زینب (د) وی توانست بر شباهت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه تأثیر بگذارد ، وی اظهار داشت: در مکتب امام خمینی (ره) علاوه بر این که زنان مجبور به گفتگو بودند ، زنان را رهبران جامعه می نامیدند ، که برخی از مردان و حتی زنان هرگز دریافت نکردند. .

قمی افزود: منظور از رهبری این است كه زنان باید افراد و بندهای كوچكتر سر خود را مدیریت كنند كه توسط شخص دیگری قابل برداشتن نباشد ، در این حالت شخص دیگری به زنان و رهبری اعتقاد دارد.

وی اظهار داشت: یکی از لحظاتی که می تواند رهبری زنان را نشان دهد تلاش برای افزایش مشارکت زنان در انتخابات و تأثیرگذاری زنان در این امر است. در واقع انتخابات می تواند آغاز فعالیت زنان باشد.

قمی با بیان اینکه زنان می توانند برای افزایش مشارکت در انتخابات و اصلاح ذهنیت افراد در مورد توانایی های خود موج و حرکاتی ایجاد کنند ، اظهار داشت: آنها می توانند با افتخار بیرون بیایند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان زیارتگاه و یک زن به عنوان مدافع این معبد ، اظهار داشت: در صورت وجود میوه ، زنان باید به سراغ شخص دیگری بروند که در این انتخاب نقش داشته و رکود را از بین ببرد. مردم و مردم مظلوم جامعه که معتقدند مشکلات زیادی برای کنار آمدن با مشکلات وجود دارد ، قطعاً مشارکت در انتخابات افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه زنان هنگام رسیدگی به موضوعات بزرگی مانند مسائل سیاسی باید جدی تر عمل کنند ، افزود: دولت خود باید با تمرکز بر جامعه مقداری از آسیب های جامعه را که زنان نیز به آن آسیب می رسانند مقابله کند.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، زنان طناب می بندند و از نفوذ خود در موارد مختلف مانند تاج و مواسات استفاده می کنند ، بنابراین باید از این فرصت در طول روز قبل از انتخابات استفاده شود و زنان باید در زمینه تبلیغات جدی گرفته شوند تا افزایش یابد شرکت در انتخابات.

فرمود حضرت معصومه (د) وی بیانگر تأثیر زنان در جامعه است ، وی اظهار داشت: طبق زندگینامه این بزرگوار ، ما می دانیم كه زنان را آنچنان كه باید جدی نمی گیریم.

دکمه بازگشت به بالا