مطالب میجیک

بانوان باید نقش آفرینی بسیار خوبی در امور فرهنگی داشته باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مینا بیابانی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات و مسائل زنان آذربایجان غربی در ارتقای آگاهی عمومی با اشاره به اهمیت جهاد ترویج حجاب در جامعه اظهار داشت: زنان باید نقش بسیار خوبی در عرصه فرهنگی داشته باشند. امور و یکی از بحث ها توجه به الگوی اسلامی برای پیشبرد مسائل فرهنگی و ترویج حجاب در جامعه حائز اهمیت است.

وی توجه به شخصیت حضرت زینب(س) را الگوی قوی در برابر استکبار برشمرد، شخصیت حضرت زینب(س) را نمونه کامل علم و استقامت معرفی کرد و مولفه های سبک زندگی اسلامی را از دیگر کارکردها بیان کرد. اربعین حسینی گفت: با مطالعه زندگی حضرت زینب(س) می توان دریافت که چگونه در راه تبیین جهاد قدم نهاد و با شمشیر به پیروزی خونینی دست یافت.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حضرت زینب(س) در بارگاه ابن زیاد که جایگاه اسیران و حاکمان تغییر کرد، محکم و استوار ایستادند، گفت: این مشکل از یک روحیه بزرگ ناشی می شود. . از حضرت زینب علیها السلام.

بیابانی با بیان اینکه تربیت کودکی مانند حکاکی روی سنگ است، گفت: مربیان باید از ظرفیت معنوی مسجد برای آموزش به کودکان انقلابی استفاده کنند.

نیر الهامی مدیرکل زنان و خانواده استان آذربایجان غربی نیز بر نقش و تأثیرگذاری مهم در جامعه تاکید کرد و گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه در تلاش برای تبیین و تبیین مشکلات جدید نقش مؤثری دارند. از کشور

پس از پایان جلسه، نمایندگان زنان به تشریح برخی از مشکلات زنان در استان پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا