مطالب میجیک

بازی کودکان اینفلوئنسری به کارگردانی مادران!/ کودکان کار مجازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ؛ Community_Fatemeh Group میرزا جعفری: فضای مجازی با افزایش تلفن های هوشمند به دنیایی ناشناخته تبدیل شده است و هر روز شاهد ماجراهای مختلفی در گزارش “وقتی لوکس ها قدم به زندگی مردم عادی بگذارید تمام ما بر یکی از خطرات موجود در دنیای مجازی که هر روز گسترش می یابد غلبه کرده ایم. بلاگرآتش اینفلوئنسر و فیبر کایاتا افرادی هستند که زندگی خود را معمولی و هر روز با مخاطبان به اشتراک می گذارند ، زندگی تنها مربوط به ناامیدی و ناامیدی مخاطبی نیست که هیچ چیز نمی داند.

اما در پشت این صفحه رنگارنگ و لعاب داستانهای دیگری نیز وجود دارد که متأسفانه تشنه شهرت و استفاده از خدمات هستند رایگان شامل لوازم آرایشی ، خرید لباس ، دکوراسیون و لوازم جانبی برای استفاده جلو حتی فرش و حمام و به طور کلی هر چیزی که در ذهن شماست اینفلوئنسر برای رفتن به جایی برده تبلیغات قرار داده شده در هر یک از این موارد و شیوه تمام قدرت بدن خودت و از اعضای خانواده استفاده کنید ؛ حتی بچه ها!

متأسفانه با گسترش فضای رقابتی در این بین بلاگر و تکرار زیاد بین مخاطبان قدیمی اینفلوئنسر من هر روز کوچک هستم ؛ می پرسید چرا؟ پاسخ به این سوال تا زمانی که نوجوانان و بزرگسالان دارای تخته بزرگسالان هستند کاملاً واضح است روبه اگر یک داستان 15 ثانیه ای می تواند میلیون ها دلار تولید کند ، چرا برای یادگیری یا کسب مهارت زحمت می کشید؟ ولی در سکه توسط بلاگر روبه ما از کودکان کوچک برای جذب مخاطب و از این به بعد استفاده می کنیم و او به دنیا نیامده است ، آنها صفحات شخصی را برای او ایجاد می کنند و سپس با تولد پسرش ، بیشتر برای مخاطبان ، اقدام می کنند. کودک خود و اخلاق و علاقه خود را بشناسید بچه های اینستاگرام خود را بشناسید!

این بچه ها خنده دار آن یکی شبه به دلیل زبان دلپذیر ، کارهای بد یا درک بسیار بالا ، او به دلیل تجارت و رفاه خود به ستاره تبدیل شد کسب و کار خانواده محترم ، اما والدین فرزندان در پایان محاکمه اند برای فروش محصولات و کسب درآمد بیشتر ؛ خانواده درگیر است و در فضای مجازی مفیدتر از گرفتن مدرک کارشناسی تلقی می شود.

شهرت یا درآمدزایی توسط کودکان
بسیاری از مادران جوان می خواهند در دنیای مجازی مشهور و مشهور باشند و برخی دیگر خواهان یک صفحه محبوب هستند. بیدار شده است از این شیوه پول بدست آورید و هویت کودکی شوید که قربانی شهوت مادر شده است مثلا یکی از این مادران در بدو تولد بیا دیگه پسرش برای او صفحه ای با بحث ویدیویی در مورد کودک ایجاد کرد دختر زیبایی او گیلاسی بود که مادرش شب قبل خورده بود ترند هیئت مدیره اینستاگرام باشید ؛ بعدها ، این بچه در اینستاگرام چهره ای محبوب شد پسندیدن و اکنون پیروان او دو میلیون یا اخیراً ویدئویی از دختری که 606 هزار دنبال کننده دارد و سن پدرش به زبان شیرین است که البته با ترس و نامناسب پرسید ترند این یک فضای مجازی است ؛ دختر کوچک در ویدئو گفت: “او چهل را دوست ندارد.” سال چون ممکن است پدرش مرده باشد ». سفر در دنیای بزرگسالان بر این دختران تأثیر می گذارد بزرگان او باید از نظر لباس پوشیدن ، ژست گرفتن و رفتار کردن شبیه او باشد و یک مدل تبلیغاتی باشد که به مادرش کمک می کند تا پول بیشتری به دست آورد ، اما خدا می داند در آینده هویت این کودکان چه می شود!

تأثیر بازی های کودکان با هدایت مادر!  / بچه های مجازی کار

مثال دیگر برای چنین پسری پسری است که سابقه دارد رند به گزارش مجازی ، تجمل گرایی متولد شد و قبل از تولد 373 هزار دنبال کننده داشت بیا دیگه او یک صفحه شخصی در اینستاگرام دارد ، اما این نکته بسیار مهم است ویدیو مادر پسر یکی از خوانندگان است ر او با بلو تماس می گیرد و بچه را در آغوش می گیرد گویانگکه دادن؛ اما با بچه کوچکی که هنوز مجرد بود ترسناک بود سالش این همه نور و تجهیزات و گونجانگ گنجینگ که در آغوش مادرش غذا می خورد در پایان همه این ویدئوها مناسب این هستند ج برای آن ج برو بینندگان اینستاگرام قربانی خیریه این کودک می شوند ویدیو آنها با هم هستند ، اما به دنبال اسباب بازی کودک نیستند ، آنها وارد دنیای مادر خود می شوند و سرگرم می شوند. پسندیدن بگیرید و نگاه کنید ویدیو دارند.

تأثیر بازی های کودکان با هدایت مادر!  / بچه های مجازی کار

چرا نمی توانم مادر خوبی باشم!
اما مخاطبان ؛ تا به حال بارها بعد از دیدن عکس ها و فیلم های این مادران و کودکان در اینستاگرام از من پرسیده اید که آیا من مادر خوبی هستم؟ آیا من آن را دوست دارم؟ چه رنگی می توانم برای پسرم خوب کنم؟ نمی دانم در این پرده است یا نه تصویر هر روز هر مدرسه ای وارد مدرسه می شود ، کودکان به ابزاری برای تبلیغات مادرشان تبدیل شده اند امروز او حمام می کند ، باید مرتب و مرتب باشد ، انواع غذاهای جانبی را می خورد و در کنار او کارهای خنده دار و سرگرم کننده انجام می دهد تا بتواند بیشتر بازدید کند. مثل یک بچه واقعا کار!

تأثیر بازی های کودکان با هدایت مادر!  / بچه های مجازی کار

اما این مخاطب نمی داند که فکر می کند این مادران نگران هستند برای جستجوی استعداد او در جستجوی جوان و شاد اگر می توانید مراسم جشن تولد و رابطه جنسی مانند این را تعیین کنید سلام برای گذراندن وقت با آنها و آرامش ؛ پشت صفحه ، اما کودکان و والدین باید مطابق ثبت اجزای یک مراسم و تبلیغات با لحظه ای که می بینید یکی نیست قاب رنگ و لعاب شما در مقابل پیام تجاری یک خانواده شاد نشسته اید.

بچه های زرق و برق دار و رنگارنگ یا بچه های کار مجازی؟
تا چند سال پیش ، اکثر والدین می ترسیدند که عکس های آنها در فضای مجازی منتشر شود ، اما در حال حاضر هزاران خانواده مایل به استفاده از کودکان برای یافتن پول و تبلیغات در فضای مجازی هستند. بهترین مثال در این مورد بلاگر آنچه مردم زندگی روزمره را در فضای مجازی گسترش می دهند ؛ آنها می توانند از همه نوع باشند نام تجاری جذب تبلیغات بسیار گران است. اکنون تعداد تبلیغات در استوری حداقل اینستاگرام سه میلیون نفر تومان است که یک لیوان 535 هزار دنبال کننده دارد. این تعداد تا 12 میلیون برای داستان در صفحه ای با 767 هزار دنبال کننده و 20 میلیون تومان برای پست های تبلیغاتی ، صفحه ای با 4 میلیون دنبال کننده ادامه می یابد ؛ اگر بپرسید ، چه کسی پشت این مدیریت هزینه و صفحه وحشتناک است؟ پاسخ ساده است ؛ مادر!

تأثیر بازی های کودکان با هدایت مادر!  / بچه های مجازی کار

زندگی روزمره خود را نشان دهید ، لحظات زندگی خود و مهمترین مسائل مربوط به استراتژی مادر را به اشتراک بگذارید بلاگر به عنوان مثال ، زنان حتی مایلند در دوران بارداری با مشکل روبرو شوند صرفاً به این دلیل که آنها اولین کسانی هستند که نمی توانند با چندین صفحه تبلیغات داشته باشند. اینفلوئنسر او معمولاً در یکی از زمینه های سلامتی ، زیبایی ، آشپزی و … فعالیت می کند. بسیاری از مارک ها با این مادران کار می کنند ، زیرا چه کسی بهتر از یک مادر خوب است؟ نمونه و پر صلح آیا هنرمند برای تبلیغ لباس یا کتاب مناسب تر است؟

مهمترین نکته در مورد شیشه این است که بچه ها آنقدر بزرگ نیستند که در شبکه اجتماعی حساب کاربری داشته باشند و طبق قوانین اینستاگرام ، اگر این صفحه توسط والدین اداره می شود ، باید در کودکان زیر 13 سال ذکر شود ، اما آنچه مهم است فقط موضوع است ؛ اما بعد از سن قانونی ، کودکان ممکن است از والدین خود شکایت کنند ، اما افرادی که به طور قانونی زندگی کرده اند و با چند میلیون بیننده لیوان دارند و می توانند از شیوه میلیون ها نفر ، از پزشک و مهندسی که چندین سال تحصیل کرده است ، بیشتر از والدینشان تشکر کرده یا از آنها شکایت کرده اند؟ یا اینکه برای او مهم بود که او در دوران جوانی برای مشهور شدن موضوع مهمی بود؟

دکمه بازگشت به بالا