مطالب میجیک

بازی چوپان دروغگوی فدراسیون فوتبال با فوتسال بانوان!

بی تفاوتی و سهل انگاری فدراسیون فوتبال نسبت به تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داشت و اردوی تیم برای دومین بار لغو شد ، مسئله ای که اکنون داستان معروف چوپانی را که با وعده های پوچ دروغ می گوید یادآوری می کند.

به گزارش میجیک ، تیم ملی فوتسال بانوان ایران سال آینده به مصاف جام ملت های آسیا می رود و برای دفاع از عنوان خود باید برنامه ای دقیق و حساب شده داشته باشد اما شیوع ویروس کرونا در این کشور منجر به لغو اردوهای تیم های ملی شد. با این حال ، پس از صدور مجوز از سوی ستاد کرونا برای مسابقات و اردوهای ورزشی ، انتظار می رود تیم فوتسال زنان نیز میزبان این اردو باشد. در همین راستا اعلام شد که تیم ملی در ماه آگوست اردو می زند اما این تاریخ لغو و به سپتامبر موکول شد که این اتفاق نیفتاد.

وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال مصاحبه هایی را با شهناز یاری ، سرمربی تیم ملی پس از لغو اردوگاه سپتامبر منتشر می کند که به تشریح اردوی تیم ملی در ماه اکتبر می پردازد. یاری گفت: “اولین اردوی آمادگی بانوان فوتسال تیم ملی باید در ماه سپتامبر برگزار شود ، اما این مسابقات برگزار نشد زیرا مشکلی در ارتباط با ویروس کرونا وجود داشت. بنابراین ، طبق برنامه ، در ماه اکتبر دو اردو خواهیم داشت.” “اردوگاه اولین بار در هفته اول ماه اکتبر است که به مرحله انتخاب اختصاص دارد و دومین بار در ماه اکتبر به اردوی اصلی می رود ، که به میزبانی بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد.”

هفته اول آنلاین به پایان رسید ، اما دیگر خبری از اردوی تیم ملی نبود. یک بار دیگر ، فدراسیون فوتبال نشان داد که آنها به تیم بانوان اهمیتی نمی دهند و هیچ برنامه ای برای این بخش ندارند ، فقط به اندازه قول و قول ، و بنابراین فرصت آماده شدن برای تیم ملی را از بین می برد.

ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مانند ژاپن رقبای قدرتمندی دارد ، این بدان معناست که ممکن است کمترین کمبود در این مسابقات از بین برود ، اما مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع بی توجه هستند و می ترسند تیم فوتسال بانوان در امنیت باشد ، حتی دلیل شیوع تاج نیز دیگر پذیرفته نیست. تیم عادلانه ، چادر و مردان سطح پایانی را پشت سر گذاشتند.

در این زمینه ، فقط لیلا صوفی زاده (نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان) مقصر نیست ، بلکه انتقاد از مدیر مردان فدراسیون است که به تیم بانوان اهمیتی نمی دهند. کسانی که تصمیمات بزرگی حتی از جانب زنان می گیرند و خود را از نظر مردم غافل نمی دانند ، بنابراین تیم ملی را سه بار به قهرمانی نرساند و پرچم ایران را هر روز در اروپا برافراشته کند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا