مطالب میجیک

بازی مقابل مقدونیه آسان نیست/ امیدواریم پیروز شویم

بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: آخرین بازی مرحله گروهی مقابل مقدونیه میزبان است و بازی مقابل آنها کار آسانی نخواهد بود.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان که در اسکوپیه مقدونیه شمالی برگزار شد، مقابل هر دو حریف خود به پیروزی رسید. آنها در اولین بازی مقابل ازبکستان با نتیجه 47 بر 31 و امروز مقابل سنگال با نتیجه 39 بر 29 پیروز شدند.

دختران هندبال ایران با دو پیروزی در این مسابقات تاریخ ساز شدند. آنها از این دو پیروزی خوشحال هستند و امیدوارند در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل میزبان مسابقات پیروز شوند.

هانیه شاهویسی: بازی مقابل مقدونیه کار آسانی نیست

بازی با مقدونیه آسان نیست/ امیدواریم پیروز شویم

هانیه شاهویسی در گفت وگو با میجیک، درباره دیدار تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل سنگال در مسابقات قهرمانی نوجوانان گفت: بازی بسیار خوبی بود. در نیمه اول و نیمه دوم پیش بودیم و یک بازی در اختیار داشتیم.

ملی پوش هندبال ایران در ادامه گفت: بازی ما در نیمه دوم خوب بود و توانستیم نمایش خوبی به نمایش بگذاریم. الحمدلله ما هم توانستیم با اختلاف 10 گل سنگال را شکست دهیم.

شاهویسی ادامه داد: از اینکه تاکنون در دیدارهای ازبکستان و سنگال پیروز شده ایم بسیار خوشحالیم. بازی بعدی و در واقع آخرین بازی در مرحله گروهی مقابل مقدونیه است. بازی مقابل آنها آسان نخواهد بود زیرا آنها میزبان هستند و می توانند از مزیت میزبانی استفاده کنند.

ملی پوش ایرانی افزود: اگر بتوانیم مقدونیه را هم شکست دهیم به عنوان تیم اول گروه به دور بعد می رویم و به جمع 16 تیم برتر صعود می کنیم.

وی در پایان گفت: این پیروزی را به مردم شهر و دیارم تقدیم می کنم. از کادر فنی و مربیان هم تشکر می کنم که ما را حمایت کردند.

فاطمه احمدی: بازیکن سنگالی قدرت بدنی بالایی دارد

بازی با مقدونیه آسان نیست/ امیدواریم پیروز شویم

همچنین فاطمه احمدی در گفت وگو با میجیک، درباره دیدار ایران و سنگال در این مسابقات اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، بازیکنان همه تلاش کردند و با اختلاف 10 گل پیروز شدیم. ما این تیم را آنالیز کرده ایم و می توانیم بهترین بازی را داشته باشیم.

وی سپس گفت: بازیکنان حریف قدرت بدنی خوبی دارند اما می توانیم به خوبی با آنها مبارزه کنیم. در ابتدای بازی کمی استرس داشتیم، اما پس از آن ریکاوری کردیم و بر بازی مسلط شدیم.

احمدی در خصوص دیدار بعدی مقابل میزبان گفت: میزبان الزامات خاص خود را دارد اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا