برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بازی با سکه بی نهایت چرا جذاب است؟

بازی با سکه بی نهایت

من دزد نیستم بازی  مود و ایرانی است که در دسته بازی های معمایی و تفننی قرار میگیرد که توسط تیم گلیم گیمز ساخته و طراحی شده و تنها برای موبایل های اندورید قابل اجرا است این بازی دارای گرافیکی جذاب و کارتونی است که شما را با شخصیت های متنوع اشنا میکند که اصلا تکراری و خسته کننده نیست.

من دزد نیستم! احتمالا الان به این فکر میکنید که همه دزدا هیمین جمله رو تکرار میکنند و خب تا حدودی درسته هیچ دزدی نمیگه من دزد هستم اما باور کنید این دفعه واقعا من دزد نیستم درسته که من کارهای اشتباه زیادی را تو زندگیم انجام دادم اما دزدی؟ خلاف؟ نه به هیچ وجه من اینکارو انجام نمیدم ننه جانم خدابیامرز میگفت دزدی شروع تباهیه خدارحمتت کنه ننه نیستی ببینی که به پسرت تهمت دزدی زدن. همه این ماجراها از وقتی شروع شد که پامو گذاشتم تو اون خانه باغ همش تقصیر اون لعنتی…! خب حتی اگه اسمشم بگم که شما نمیشناسید اما اگه هنوز به من مشکوکید و فکر میکنید دزدم حتما این بازی را  امتحان کنید که در  جریان قضایا باشید بعد قضاوت کنید.

بازی من دزد نیستم یک بازی ایرانی معمایی است که داستان و گرافیکی جذاب و معتاد کننده دارد و بسیار کم حجم و بدون دیتا است این بازی دارای موسیقی و صداگذاری گوش نواز و فوق العاده بوده. اگر دنبال دانلود بازی هستید که سبکش با این بازی متابقت داشته باشد فراروید بازی موتوری را به شما پیشنهاد میکند امیدوارم لذت برده باشید.

دانلود بازی stick war برای اندروید خدمت کاربران محترم وبسایت پی سی پلاس هستیم. امروز به همه ی علاقه مندان به بازی های استراتژیک مژده می دهیم که دانلود بازی stick war legacy 2 فوق العاده جذاب در وبسایت بارگذاری شده است. این بازی جذاب و زیبا طرفداران بسیاری دارد و تا به امروز بیش از ده میلیون بار این بازی دانلود و نصب شده است. این بازی جذاب در فروشگاه گوگل پلی اندروید توانسته است. امتیاز بسیار خوب 4.4 از 5 را از آن خود کند. این امتیاز قطعا اتفاقی به دست نمی آید و حاصل جلب رضایت کاربران است.

آموزش نصب بازی هک شده شریف آباد | بازی گلشیفته مود از تلگرام

Royal Match – جورچین سلطنتی نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Dream Games, Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، Royal Match یک بازی “جورچین” یا همان “Match 3” است. این سبک بازی ها مدت هاست که با گیمر ها همراه هستند و بدون شک علاقه مندان به ژانر پازل و فکری با این سبک به خوبی آشنا هستند. Royal Match گیم پلی بسیار ساده ای را ارائه کرده است و از المان ها و مکانیزم های مرسوم سبک “جورچین” استفاده می کند.

در حالی که این المان ها و مکانیزم ها چیز جدیدی نیستند، در عین حال تجربه ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد که برای شما سرگرم کننده و فراموش نشدنی خواهد بود. این بازی در حقیقت ترکیبی از بازی های “جورچین” و “ساختن خانه رؤیایی” است. خط داستانی بازی شما را وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز می کند و از شما می خواهد که به “پادشاه رابرت” کمک کنید تا بتواند “قصر سلطنی” خودش را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا درخور “سرزمین های پادشاهی” باشد. برای اینکار هم شما باید “چالش های جورچین” را حل کنید و “وظایف” خود را انجام دهید. بدنه اصلی بازی به صورت مرحله ای است. شما در هر مرحله از بازی باید سعی کنید اهداف مشخصی که همان “چالش های جورچین” هستند را تکمیل کنید. این اهداف بسیار ساده و معمولاً به دست آوردن تعداد مشخصی آیتم هستند که باید جمع آوری شوند. پس از رسیدن به اهداف تان پاداش دریافت می کنید که یک “ستاره” است. “ستاره” ها “توکن” بازی هستند و شما به آنها احتیاج دارید تا بتوانید دیوار های “قصر سلطنتی” را نوسازی کنید، باغچه درست کنید، گل کاری کنید،‌ فواره بسازید، و بسیاری کار های دیگر را انجام دهید که در واقع همان “وظایف” شما هستند. ساب وی سورف مود شده را از مایکت دانلود کنید.

دکمه بازگشت به بالا