مطالب میجیک

بازیکنان جوان ریسکی بازی می‌کنند/ می‌خواهیم فینالیست شویم

میجیک/ اصفهان کاپیتان تیم والیبال بانوان زورینگا گفت: قطعا برای پیروزی و رسیدن به فینال مقابل باریج اسنس با قدرت به میدان می رویم تا در فینال از نام و جایگاه تیم زرینگا دفاع کنیم.

فرانک بابلیان در گفت وگو با میجیک، درباره بازی پلی آف که اوایل هفته آینده در تهران آغاز می شود، اظهار کرد: آنچه مسلم است هر چهار تیم راه یافته به پلی آف بازی آسانی نخواهند داشت و همه خواهند داشت. تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا به اعتبار و جایگاه تیم دفاع کنند و با تمام وجود برای رسیدن به آن هدف بجنگند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی افزود: در هفته آینده تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم، تلاش می کنیم دو نتیجه بسیار بدی که در پلی آف تجربه کردیم را پشت سر بگذاریم، البته امسال در کنار بازیکنان باتجربه از بازیکنان جوان زیادی استفاده می کنیم. تیم به خصوص در برخی پست های مهم و حیاتی.بازیکنان جوان و کم تجربه که جرأت ریسک بازی کردن را دارند، یعنی 100 روز و یک روز کمتر و قابل اعتماد هستند. باشد که در پلی آف اوج عملکرد را به نمایش بگذارند و به ترتیب فینالیست شوند. برای دفاع از حقوق تیم

کاپیتان تیم والیبال بانوان زورینگا درباره فراز و نشیب های تیمش در دو بازی رفت و برگشت مقابل باریج اسنس گفت: نتایج و عملکرد تیم غیرقابل پیش بینی است، یک تیم خوب روز بدی هم دارد، روزی که عملکرد داشته باشد. از بین همه بازیکنان ما ضعیف و بد است و ما داریم، اشتباهات زیادی انجام دادیم، روز خوبی برای تیم ما نبود، از طرفی بازی مقابل باریج اسنس بود که حتی برخی از بازیکنان حریف هم معتقد بودند که آن را داشته اند. قبلا انجام نشده بود، و خوب به نظر می رسیدند.

او گفت: «تیم ما یک جلسه تمرینی عالی داشت. او درگیر این موضوع بود اما خوشبختانه تمرینات به گونه ای طراحی شد که تیم برای بازی های پلی آف آماده شد و توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

بابلی بازی را مرکز بازی خواند و از اکران ویدئویی برای این تیم استفاده کرد و افزود: استفاده از نمایش ویدئویی قطعا به کاهش اشتباهات داوری و عدم تضییع حقوق تیم کمک می کند. فصل گذشته، فدراسیون یک ویدیو چک برای دور نهایی لیگ بانوان ارسال کرد که باید از آن تشکر کنیم. زمان حساس بازی ممکن است توسط داور نادیده گرفته شود که بر نتیجه و سرنوشت تیم تأثیر می گذارد، اما این فناوری به تیم کمک می کند تا با اطمینان بازی کند و اعتراض داور را کاهش دهد. علاوه بر این، بازیکنان برتر هر پست را انتخاب می کنند که باعث می شود لیگ با انگیزه و جذاب تر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا