مطالب میجیک

بازگشت ساره جوانمردی به تیم ملی پاراتیراندازی

سارا جوانمردی دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو پس از 6 ماه وقفه تمرینی را از روز شنبه 26 فروردین ماه در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی آغاز کرد.

مسعود حمیدی، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: سارا جوانمردی به دلیل اینکه بعد از بازی های پارالمپیک توکیو تمرین نکرد و ۶ ماه استراحت کرد، از روز شنبه تمرینات آغاز شد.۲۷ فروردین مژگان نصیری. نایب رئیس بانوان جانباز و معلولین فدراسیون، نظارت بر میدان تیر آزادی را آغاز کرده است که تا اعزام به بازی های پاراآسیایی چین ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سارا جوانمردی به طور اختصاصی برای بازی های پاراآسیایی چین تمرین می کند یا به اردوی تیم ملی چتربازی اضافه می شود، گفت: جوانمردی یکی از ورزشکاران طلایی پارالمپیک پاریس است و سرمایه خوبی برای این امر است. مانند سایر ورزشکاران شانس کسب طلا در پارالمپیک آینده را دارند، بنابراین به دنبال این هستیم که یک مربی اختصاصی خوب برای آنها استخدام کنیم.

دبیر فدراسیون افزود: جوانمردی در حال حاضر تمرینات پایه تیراندازی و بدنسازی را در آزادی سپری می کند تا به شرایط تمرینی قبلی خود بازگردد. البته فدراسیون هم در تلاش است در اردیبهشت ماه وظایف مربیگری ویژه ای را تعیین کند.

حمیدی در پایان در پاسخ به سوالاتی مبنی بر امکان جذب مربی خارجی برای سارا جوانمردی، گفت: می خواهیم مربیانی را جذب کنیم که خانم و همچنین مورد تایید فدراسیون جانبازان و معلولین و طبق قوانین کمیته ملی پارالمپیک باشند. ” البته گزینه های داخلی هم وجود دارد اما هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا