بازهم پنالتی و اشتباهات داوران بلای جان کرمانی‌ها!

اعتراض مس کرمان به داور بازی با پرسپولیس:

اعتراض باشگاه مس کرمان به داوری بازی با پرسپولیس.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه مس کرمان در اعتراض به کوپال ناظمی داور دیدار روز گذشته پرسپولیس بیانیه زیر را صادر کرد:

در مورد داور دیدار مس کرمان و پرسپولیس هم انتظار می رود خطا و صحنه های مشکوکی وجود نداشته باشد اما داور در چند صحنه متوالی اشتباهاتی را به ضرر مس کرمان انجام داد.

اولین صحنه جنجالی به ضرر مس کرمان در جریان گل اول این تیم به ثبت رسید. در تصاویر منتشر شده، بازیکن پرسپولیس هنگام دریافت پاس گل به وضوح در آفساید قرار داشت که داور از اعلام آن طفره رفت.

در حالی که در اولین صحنه پنالتی پرسپولیس برخورد دروازه بان مس کرمان با بازیکن این تیم در تصویر مشخص نیست اما ضربه پنالتی این تیم زمانی گل است که بازیکن پرسپولیس وارد پنالتی شده است. منطقه قبل از ضربه، و باید به داور دستور داده شود که این کار را تکرار کند.

در صحنه دوم پنالتی پرسپولیسی ها حرکت توپ در تصویر نشان می دهد که مدافع مس کرمان قبل از برخورد به بازیکن پرسپولیس توپ را زده است. ضربه را زد و داور دستور پخش مجدد ضربه را نداد!

در حالی که اشتباهات داوری در دو بازی مهم مس کرمان در لیگ برتر به راحتی مقابل این تیم رخ داد، مشخص نیست چرا این مشکل پابرجاست و آیا مس کرمان در بازی های آینده باز هم مصدوم خواهد شد یا خیر. برای تصمیمات و اشتباهات داور

هفته های پایانی لیگ برتر جای چنین اشتباهاتی نیست و نکته عجیب این است که اشتباهات توسط داوری که داور اصلی لیگ برتر است انجام شده است و این مشکل نگرانی در مورد داوری را در آینده افزایش می دهد. .

اشتباهاتی که در هفته های پایانی لیگ برتر مقابل مس کرمان تکرار شد و زمانی که مس کرمان برای بقا در کنار تیم نزدیک به مصاف مدعیان قهرمانی رفت، تنها تردید و علامت سوالی را در ذهن آنها ایجاد کرد. و هیچ چیز بدتر از ادامه این اشتباهات و تصمیمات جنجالی در بازی های آینده به صورت علنی مقابل مس کرمان نیست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا