باریج خانه دوم من است

باریج خانه دوم من است

میجیک/ اصفهان بازیکن قوی تیم والیبال بانوان کاشان باریج اسانس گفت: بازی سخت و مهمی مقابل ذوبی ها خواهیم داشت و تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم در خانه پیروز شویم.

آیتک سلامت در گفت وگو با میجیک، درباره بازی مهم و حساس تیمش مقابل زورینگا اظهار کرد: در بازی اول نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بعد از هر بازی با توجه به آنالیزهایی که به کادر فنی تیم داده شد، خواهیم داشت. یک ضعف دیگر برای تمرین داریم تا بتوانیم در بازی بعدی عملکرد خود را بهبود بخشیم و با قدرت در میدان بجنگیم؛ بازی شبیه ذوبیا خواهد بود.

وی افزود: زیرانیا تیم بسیار باتجربه و هماهنگی است، بازیکنان آن سال ها در کنار هم بازی می کردند، بنابراین هماهنگی و تجربه بسیار بالایی دارند، تمرینات خوبی هم انجام می دهیم و سعی می کنیم از امتیازات بازی خانگی نیز استفاده کنیم.

نیروگاه بانوان تیم باریج اسانس توزیع ملی پوشان واجد شرایط را در تمامی تیم های لیگ برای انتخاب رشته والیبال بانوان می داند و می افزاید: قبلا به دلیل تجمع ملی پوشان در یک یا دو تیم، رقابت اصلی بین دو تیم بود. تیم‌ها، اما طبق قانون مصوب فدراسیون طی دو فصل، بازیکنان تیم ملی در تمامی رده‌ها توزیع شدند و علاوه بر ارتقای سطح کیفی مسابقات، باعث رقابت بین سایر تیم‌ها شد.

وی با تمجید از حمایت های مدیر باریج اسانس گفت: بارها گفته ام باریج اسانس خانه دوم است چرا که اینجا آرامشی که هر بازیکنی نیاز دارد فراهم می شود و مدیران و مسئولان باشگاه در هر زمانی حمایت لازم را انجام داده اند. بتوانیم به نتایج خوبی برسیم که مسئولیت عشق و اعتماد را بر عهده بگیریم.

سلامت حضور کمپدل را برای والیبال بانوان نیز دانست و خاطرنشان کرد: البته داشتن یک مربی شایسته می تواند مانند ولاسکو که والیبال آقایان را بدرقه کرد به دلیل ظرفیت و پتانسیل ما یعنی والیبال راهگشای بخش بانوان باشد. رشد و پیشرفت کنیم و البته باید تشویق کنیم و امکانات لازم را ایجاد کنیم که امیدواریم فراهم شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا