مطالب میجیک

این که انسان هر کاری دلش خواست، انجام دهد نامش بردگی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، قسمت های سی و هفتم و سی و هشتم از فصل سوم برنامه چراغ روزهای یکشنبه 7 و سه شنبه 9 آذرماه روی آنتن شبکه 5 سیما می رود. طبق روال فصل سوم برنامه که هر هفته به بررسی یکی از چالش ها و مسائل جدی شبکه عفاف و بحث حجاب می پردازد، این هفته برنامه به بررسی پرتو چالش ها و چالش های جدید این هفته می پردازد: اگر توجه داشته باشید. . پوشش و رفتار بی ادبانه در جامعه باورهای مردم را تغییر نمی دهد، پس چه می کنند؟

چالش این هفته با حضور مهمان ارجمند «سید اسماء حسینی» فیزیکدان ارشد، نویسنده و فعال رسانه ای مقیم کانادا خواهد بود.

حسینی گفت: اگر وجوب دعوت به معروف و نهی از منکر را درک نکنیم، حتماً می توانیم به معروف و نهی از منکر هشدار دهیم. گزارش شده است که زنان غربی آزادی و اختیار دارند، اما در ایران امر به معروف و نهی از منکر باعث ایجاد اعتماد در دیگران می شود. این اشتباه است. آزادی زنان غربی واقعی است، یعنی آنچه ما می بینیم و نشان می دهیم فقط رهایی غرایز است، اما آزادی انسان نیست و مردها هر کاری می خواهند انجام می دهند به نام برده داری، تمام تبلیغات غرب تفکر است. فقط از خودت , اسیر غریزه و ورای غریزه نگاه نکن! دست نگه دار و هر چه دوست داری بخور، هر کاری دوست داری بکن، واقعاً تو را در چارچوب آزادی مصمم ات قرار می دهند. اما اگر انسان با خود صادق باشد، می تواند ارزش و حقیقت زندگی خود را درک کند و فریب تبلیغات دروغین را نخواهد خورد.

لازم به ذکر است برنامه چراغ به تهیه کنندگی مصطفی حیودی و سردبیری محمدحسن زمان وزیری و نویسندگی نعیمه اسلاملو کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است. .

برای شرکت در نظرسنجی اپلیکیشن، نظرات و پاسخ ها را به سامانه پیامکی ارسال کنید 10000547 لطفا ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا