مطالب عمومی

ایران بر تضمین اجرای موثر برنامه‌های همکاری آژانس تاکید کرد

به گزارش میجیک ، سفرای ما و نمایندگان کشور ابتدا تأکید کردند که چالش ها و مشکلات ناشی از شیوع تاج را دست کم نگیرید ، تلاش های دبیرخانه آژانس برای اطمینان از اجرای موثر برنامه های همکاری فنی بسیار مهم و آگاهانه است. شما در همه دنیا به همبستگی و همکاری بالایی نیاز دارید. او اضافه کرد: شما باید اطمینان حاصل کنید که شرایط چالش برانگیز فعلی ، اجرای برنامه همکاری فنی آژانس را به خطر نمی اندازد و مهمتر از همه ، پروژه دارای منابع تأمین شده ، تضمین شده و کافی است.

غریب آبادی با اشاره به برنامه همکاری فنی پیشنهاد شده توسط آژانس در سال 2021 ، اظهار داشت: دبیرخانه مسئول اطمینان از استفاده از منابع مالی است که به برنامه های همکاری فنی کمک می کند تا اهداف برنامه را به طور موثر و بهینه و مطابق با نیازها و اولویت های دولت محقق کند. اعضا مسئول هستند.

سفیر و نماینده کشورمان در آژانس همچنین ضمن اشاره به برنامه آژانس در پاسخ به بیماری های عفونی و کشورهای میزبان آن ، در مورد پروژه اقدام یکپارچه برای بیماری های حیوانات منشا حیوانات ، که یک پروژه مهم و جهانی برای مبارزه با بیماری های مشترک حیوانات و انسان ها است ، صحبت کرد. وی در این زمینه و همچنین پیامدهای منفی طولانی مدت و بلند مدت بیماری بیماری کرونا قلب ، بر نقش مهم مهندسی هسته ای در مشاهده ، تشخیص و کنترل این بیماری ها تأکید کرد و افزود: “ما معتقدیم که این پروژه به عنوان یک پروژه همکاری فنی بین منطقه ای می تواند بستر بسیار خوبی برای رهبری آژانس بین المللی انرژی اتمی فراهم می کند و ایجاد هم افزایی بین همه تلاش ها در سطح ملی و منطقه ای ، به طور کامل و به عنوان یک رویکرد کلی نسبت به بیماری های مشترک انسان و حیوانات.

غریب آبادی ضمن اعلام حمایت کامل ایران از این پروژه و ابتکارات افزایش ظرفیت ملی ، منطقه ای و جهانی ، گفت: ما همچنین از این واقعیت پشتیبانی می کنیم که این پروژه به روی همه کشورهای عضو آژانس انرژی هسته ای بین المللی و نتایج آن باز است. و م institutionsسسات در م institutionsسسات و آزمایشگاههای مربوطه در کشورهای عضو برای نظارت ؛ تشخیص مقدماتی و عود بیماریهای مشترک انسانی و دامی ؛ ایجاد مراکز همکاری برای مناطق مختلف ؛ علاوه بر این ، اجرای سیستم های نظارت ، ردیابی و نظارت بر بیماری ها می تواند به برنامه های ملی کشور برای مبارزه با این بیماری کمک کند.

311311

دکمه بازگشت به بالا