ایراندوست: یک بازنده بزرگ بودیم/ درس گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از بازی با چین گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم که تا آخرین لحظه تلاش کردند و ناامید نشدند، درست است که شکست خوردیم اما بزرگ شکست خوردیم.

به گزارش میجیک، دو تیم ملی فوتبال بانوان ایران از ساعت 13:30 روز یکشنبه سوم بهمن ماه در دومین بازی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه بمبئی به مصاف تیم قدرتمند چین رفتند که با 7 گل شکست خوردند.

مریم ایراندوست در نشست خبری بعد از بازی گفت: به بازیکنانی افتخار می کنم که تا آخرین لحظه تلاش کردند و ناامید نشدند. مطمئناً باختیم، اما بازنده بزرگی بودیم. برد و باخت در فوتبال امری عادی است. در فوتبال مردان، تیم‌های بزرگ در جام‌های جهانی قبلی نیز هفت گل به ثمر رسانده‌اند و این چیزی از ارزش تیم من نمی‌کاهد. این اولین بار است که یک تیم ایرانی به مصاف تیم بزرگی می رود و قطعا درس خوبی از این بازی خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ایران هنوز شانس صعود دارد چگونه می توانید بازیکنان را از این شکست دور نگه دارید، گفت: با دمیدن ویسوت بازیکنان را جمع می کنم و در آنجا بازی را تمام می کنیم. بازیکنانم از این به بعد بهتر و بهتر می شوند و با دو جلسه تمرین به بازی با چین تایپه فکر می کنیم. البته هدف ما در این مسابقات خروج از گروه است.

ایراندوست در خصوص تاثیر شرایط جوی بر بازیکنان گفت: به این موضوع اشاره نمی کنم چون نمی خواهم بهانه ای باشد اما در هوای گرم و با وضعیت بازیکنان در زمین، شرایط به وجود می آید. قطعا هر روز بدتر خواهد شد.این روی من هم تاثیر می گذارد.45 دقیقه اول طبق انتظار بود اما در 45 دقیقه دوم شرایط سخت تر شد.

وی با بیان اینکه نگین زندی در نیمه دوم به زمین آمد و در نیمه اول نیمکت نشین شد، گفت: می دانستیم در نیمه دوم شرایط برای بازیکنان سخت تر خواهد شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم دو بازی مشابه را وارد زمین کنیم. بازیکنان. دونده های بیشتری در نیمه دوم برای کاهش فشار. فکر می کنم نگین برخی از کارهایی که ما می خواستیم انجام دهیم را داشت. هدف دیگر ما این بود که به او استراحت بدهیم و او را در بازی سوم نگه داریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا