برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

ایا خرید ویلا در شهر نور خوب است؟

شهرهای شمالی کشور به دلیل موقعیت منحصربفرد و آب و هوای مناسب همیشه اولین انتخاب برای سفر و خرید ویلا هستند. البته این روزها هم با توجه به توسعه ویلاسازی در شهرهای شمالی، انتخاب مکان مناسب برای خرید ویلا کار ساده ای نیست. شهر نور در استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و روستاها و محلات جذاب و زیبا به یکی از بهترین مقاصد خریداران ویلا شمال تبدیل شده است. اما بهترین منطقه نور برای خرید ویلا کجاست؟

شهر نور در کجا قرار دارد؟

نور زیبا در سواحل زیبای دریای خزر و شهرهای عامل، چلاس و بابلسر واقع شده است. با قدم زدن در خیابان های شهر نور با منظره زیبایی روبرو می شوید. منظره ای که یک طرف آن اقیانوس و طرف دیگر آن جنگل است شهرستان نور از ضلع شرقی به شهرستان محمودآباد و شهرستان بابلسر و از ضلع غربی به شهرستان های نوشهر و چلاس متصل است. با حرکت به سمت جنوب وارد منطقه زیبای چمستان شدیم اما جدای از موقعیت جغرافیایی، چیزی که در خرید ویلا در نور باید به آن توجه کنید فاصله آن با سایر شهرها و تهران است.

مسیرهای مختلفی از تهران به نور وجود دارد. خیابان چالاس یک انتخاب زیبا و اولین انتخاب شما برای رسیدن به نور است. فاصله نور تا تهران از جاده چلاس 150 کیلومتر بیشتر نیست. فقط در 60 کیلومتری جاده ساحلی با عبور از چالوس و نوشهر و روستاهای کوچکی که در مسیر قرار دارند به نور می رسید.

بهترین مکان ها در نور برای خرید ویلا

شهر نور  برای ساخت ویلا از سه بخش اصلی تشکیل شده است. در قسمت مرکزی بلده و چمستان. هر کدام از این مناطق ویژگی های خاص خود را دارند که آن را به گزینه ای ایده آل برای خرید ویلا تبدیل می کند. مرکز شهرستان نور از شهرستان های نور، رویان و ایزدشهر و دو قسمت دیگر از شهرهای کوچک بلده و چمستان و چندین روستا تشکیل شده است. ویژگی اصلی شهرستان نور قدمت آن است و به همین دلیل این منطقه علاوه بر مکان های گردشگری دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوانی است.

خرید ویلا در روون

یکی از بهترین مکان ها برای خرید ویلا در نور، شهر رویان است و جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در رویان آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل کرده است. مشکل اینجاست که ارزش زمین و ویلا در رویان روز به روز در حال افزایش است و خرید ویلا در منطقه سرمایه گذاری محسوب می شود. همچنین جاذبه های طبیعی فراوان در این منطقه فرصت سفر و لذت بردن از طبیعت را به شما می دهد. مثلا، آبشار آب پری یک جاذبه گردشگری طبیعی است که در نزدیکی شهر رویان قرار دارد. فضای اطراف این آبشار به قدری آرام است که تنها چند دقیقه کنار این آبشار تمام غم و اندوه و ناراحتی را از ذهن شما دور می کند.

خرید ویلا در چمستان

همستان یکی از بهترین مناطق نور برای ساخت ویلا چوبی است. این منطقه مملو از مسیرهایی است که به جنگل ها و دریاچه ها منتهی می شود و طبیعت بی نظیر شما را موقتاً از سختی های زندگی رها می کند. از جاذبه های طبیعی این منطقه می توان به دریاچه زیبای الیمالات و جنگل کشپل اشاره کرد. با خرید ویلا در چمستون می توانید از طبیعت جنگل، دریا و دریاچه به طور همزمان لذت ببرید. علاوه بر این، ویلاهای متنوعی در متراژهای مختلف در چمستان در حال ساخت است و به همین دلیل معمولاً کمستون یکی از بهترین معاملات برای خرید ویلاهای ارزان در شمال است. با این توضیح می توان همستان را یکی از بهترین مناطق نور برای خرید ویلا دانست.

دکمه بازگشت به بالا