اگر با پاک کردن حافظه نهان فروشگاه و سرویس Google Play مشکل برطرف نشد چه کار کنیم؟

مراحل عیب‌یابی اولیه

مطمئن شوید اتصال شبکه Wi-Fi یا داده تلفن همراه قوی باشد

  • مطمئن شوید اتصال اینترنت شما قوی باشد.
  • بهترین گزینه اتصال به شبکه Wi-Fi‌ است.
  • اگر به Wi-Fi‌ دسترسی ندارید، مطمئن شوید اتصال داده تلفن همراهتان قوی باشد.

پس‌از بررسی اتصال اینترنت، دوباره بارگیری را امتحان کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر درباره مشکلات اتصال، به بروید.

بررسی حافظه

عیب‌یابی مشکلات مربوط به یک برنامه خاص

اگر هنگام بارگیری یک برنامه خاص با مشکل مواجه هستید، این مراحل را امتحان کنید.

بررسی دردسترس بودن برنامه برای دستگاهتان

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه ، به یک تعمیرکار موبایل حرفه ای تبدیل شوند. ما بهترین و کاملترین دوره های آموزش تعمیر موبایل را برگزار میکنیم تا علاقه مندان به این رشته بتوانند، دانش و مهارتهای لازم را کسب کنند و به سرعت وارد بازار کار شوند. ب

حذف نصب و بازنصب برنامه

مراحل عیب‌یابی بیشتر

اگر همه مراحل بالا را امتحان کردید اما هنوز نمی‌توانید برنامه‌ها را بارگیری کنید، مراحل زیر را امتحان کنید. پس‌از هر مرحله، دوباره سعی کنید برنامه‌ای را بارگیری کنید تا ببینید مشکل برطرف شده است یا نه.

دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید

  1. دکمه روشن/خاموش را فشار دهید و نگه دارید؛
  2. روی خاموش کردن یا بازراه‌اندازی ضربه بزنید؛
  3. درصورت لزوم، دکمه روشن/خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا دستگاه دوباره روشن شود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا