او که منجی است …

میجیک / خوزستان مانند جنگ ، سیل و زمین لرزه ، کورونا با تمام تلخی ها و سختی هایی که برای ما ایجاد کرده است ، می گذرد اما آنچه هرگز فراموش نخواهیم کرد شور و شوق مردم است. کار پزشکی؛ بیایید همه با هم باشیم ، این بار با مهرهای بیشتر.

او که منجی است ...

در ورزش رشته ای به نام محافظ زندگی وجود دارد که مانند وظیفه پرستاری برای نجات جان افراد است. وقتی امدادگر می آموزد که فرد در حال غرق شدن است ، همه چیز را فراموش می کند و برای نجات جان فرد ، به درون آب می رود.

در آن روزها كه كورونویروس بی حد و مرز بود و با هر چیز كوچكی ، در هر حرفه و طبقه ای تبدیل به خون حیات هر انسانی شده بود و خانواده های زیادی را به عزاداری از دست داده بودند. آنها از عزیزانشان ، کادر پزشکی ، زندگی خود را به بیماران سکته مغزی گره خورده اند و روز و شب برای زندگی افراد مبتلا به Qovid کار کرده اند 19

به گزارش میجیک ، در شهر خرمشهر استان خوزستان ، این ورزشکار و مربی زندگی با نام “نهال سادات اکبریان” این بار با لباس سفید ، به دریا رفت و در بخش ICU بود. در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر ، جهت معاینه. این خون حیات بشریت و بیماری کرون است.

در زیر مصاحبه میجیک با این ورزشکار را خواهید خواند.

از تغذیه گرفته تا لذت بردن از زندگی

من متولد سال 1982 هستم و وقتی دبیرستان بودم خواهر کوچکترم به شنا پیوست و وقتی کار او را دیدم علاقه مند به شنا شدم و بدون داشتن آموزش رسمی در کلاس ، او را شنا و شنا قورباغه ها را یاد گرفتم. تصمیم گرفتم در این زمینه بیشتر پیش بروم و پروانه مطالعه کنم.

در این مدت استراحت اتفاق افتاد و در حالی که من در بیمارستان به عنوان پرستار مشغول به کار بودم ، تصمیم گرفتم پروانه یادگیری را به شنا زیر نظر یک مربی آموزش دهم و در همان زمان ، من یک شغل در مراقبت از زندگی گرفتم من در کلاس های حرفه ای شرکت کردم و گرچه شب ها در بیمارستان بودم اما در اوایل صبح کلاس های پیمایش زندگی را دوست داشتم و توانستم مهارت های زندگی را یاد بگیرم. به طور کلی ، من از ورزش لذت می برم و قبلاً در ایروبیک و مرغ کار می کردم.

برای نجات مردم باید عشق داشته باشید

مراقبت از زندگی بهترین نظم برای من است ، و صرفه جویی در زندگی مردم و احیای دوباره ناجی بزرگی است. من به کارهای نگهبان نگاه نمی کنم ، این اولویت شخصی من است و با بهبود شرایط و بازگشایی استخر منتظر درگیری بیشتر هستم. به نظر من ، برای اینکه منجی باشید ، باید در ابتدا عشق داشته باشید و یک زندگی اخلاص و عشق را پشت سر بگذارید.

ICU و همه مشکلات آن …

من 9 سال در بخش مراقبت های ویژه مشغول به کار هستم و بیشتر اوقات با کمبود کارمندان و زحمت کش ها روبرو هستیم که قطعاً یک مسئله ملی است و هر پزشک متخصصان بهداشت و درمان با این مشکل روبرو هستند. وقت زیادی برای استراحت نداشتیم و سخت کار کردیم.

در زمانی که کمبود تاج را تجربه کردیم ، به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی ، شیفت ها و ساعت های ما بیشتر می شد. پرستار قطعاً در بیمارستان است و اگرچه از بسیاری از پیوندها خسته شده است ، اما او باید با هر کاری که باید انجام دهد در مطب خود بماند و از مردم مراقبت کند. زندگی

دومی را تصور کنید که به دنیای ارل هدایت کارمائی تبدیل شده اید. باور کنید پرستاران همیشه کثیف نیستند بلکه فقط باید درک شوند. ما فقط در فکر این هستیم که وظیفه خود را انجام دهیم تا از بهترین مراقبت های بیماران خود مراقبت کنیم ما نسبت به کار خود اشتیاق داریم که برخی آن را فساد می نامند.

اولین بیماری قلبی را ملاقات کنید

هم اکنون در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر مشغول به کار هستم و بیماران با رگ های خونی را با نتایج تست خوب به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل می کنیم. چند وقت پیش ، تصاویر CT از ریه های غدد لنفاوی و دیابت مبتلایان به دیابت که همسایه ما نیز بود ، فاش کرد که وی تاج دارد و این اولین ملاقات من با یک بیمار تاج است.

در ابتدا ، ممکن است همه ما از دیدن کسی که از تاج رنج می برد ترسیده باشیم ، اما پرستاران ما در حفظ آرامش بیمار ، مانند هر رژیم غذایی دیگر ، صبور و صبور هستند. اعصاب هرچند که این بیمار برای معالجه از بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شد ، اما متأسفانه وی درگذشت.

کرونا از “مادر” ترسید

صادقانه بگویم ، من روز اول از این بیماری ترسیدم که مادرم به دیابت مبتلا بود و برای محافظت از سلامتی خود مجبور شدم دو بار از خودم مراقبت کنم تا نتوانم آلوده شوم. وقتی به خانه می روم ، لباس هایم را با الکل پر می کنم و سپس آنها را در معرض آفتاب قرار می دهم تا از شیوع این بیماری در خانواده ام جلوگیری شود. واقعاً ترسناک بود ، اما من قوی بودم.

غمگین نیستم

امروزه پرستاران بسیار فعال و از خود گذشتگی هستند. ما عاشق کار خود هستیم و من خسته نیستم. بله ، نبود تجهیزات حفاظتی قلب ما را تحت تأثیر قرار داده است ، اما مشکلات و شبهات هرگز باعث نگرانی من از انتخاب شغل درمانی نشده است و من این کار را ادامه خواهم داد تصمیم گیری روزی که پرستاری را انتخاب کردم ، هیچ چیز از چالش های شغل نمی دانستم.

یادآوری کار ICU

چند وقت پیش ، مرد جوان مبتلا به دیابت به دلیل دیابت در اغما افتاده بود و در بخش مراقبت های ویژه (ICU) تحت غربالگری قرار گرفت. وقتی خدا را شکر کرد و از نگرانی های ما اطلاع داشت ، او به بیمارستان آمد تا چند روز پس از ترخیص از من تشکر کند. موقعیت هایی مانند این شما را خوشحال می کند. واقعاً معالجه کردن بیماران وقتی با روحیه رضایت به ما رجوع می کنند یک احساس عالی است و این باعث خستگی ما می شود.

نگرانی های پرستاران امروز

عدم دسترسی به تجهیزات پزشکی نگرانی پرستاران را بسیار مورد توجه قرار می دهد ، زیرا ما با تاج معاشرت می کنیم ، همچنین کسانی که انرژی ندارند ، این واقعیتی است که این روزها روز به روز متداول تر می شود. بله ، خدا دو بار به پرستاران داده است. پرستاران ما دقیقاً مثل پلیس هستند و ما باید تمام وقت کار کنیم. پرستاران همیشه در راه هستند ، و فکر نمی کنم حقوق آنها به همان اندازه پرداخت شود. امیدوارم به زودی بتوانم حقوق پرستاران خود را نیز در حقوق پرداخت کنیم.

با “کرونا” قوی تر شدم

پرستاران ما ، برای اینکه خود را از بد بیمار گم نکنیم ، باید قوی باشیم و این روزها که کروناویروس موجب کشته شدن مردم شده است ، من و سایر پرستاران پرستاری را می توان با کمک خود مردم تقویت کرد. میکروب ها را بکشید. خدا را شکر ، من شجاعت دارم و تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که قلبم و اطرافیان خود را تقویت و تقویت کنم. من هنوز به خدا اعتماد دارم و به خواست خدا شرایط تغییر خواهد کرد.

تحلیل کیفی همکاران

متأسفانه ، آزمایش خون برخی از همکاران من در بخش پرتونگاری بیمارستان به دلیل افرادی که در این مرکز کار می کنند و ارتباط تنگاتنگی با افراد دارند ، موفقیت آمیز بود. متفاوت ، از جمله رگ های خونی ، به احتمال زیاد آلوده می شوند. خوشبختانه ، همکاران من خوب هستند و اکنون در خانه در حال عقب نشینی هستند. امیدوارم هرچه سریعتر سالم بمانند. حالا همه ما بیشتر مراقب هستیم و مراقب هستیم.

با استفاده از Corona ، مصرف کنندگان همچنان به نفع خود هستند

در آن روزهایی که این بیماری جهان را تحت تأثیر قرار داد ، بسیاری از مردم می دانستند که دنیا ارزش آن را ندارد و ما باید با هم خوب کار کنیم. من بدبخت هستم و همیشه می گویم دنیا دو روز طول کشیده است و یک نفر همیشه باید مهربان باشد. به نظر من ، کورونا امروز به مردم امید زیادی داده است ، و مهربانی آنها باید دو برابر باشد و نباید تلخ باشند.

به طور مشابه برای زندگی و پیری

نگهبان زندگی و پرستار با زندگی انسان پیوند دارند و هر دو سعی می کنند با تسلیم خود ، بر زندگی انسان متمرکز شوند. احساس شیرینی هم در مراقبت و هم در مراقبت از زندگی وجود دارد که یک راز است.

متشکرم ، کورونا

کورونا یک بیماری خفیف و خطرناک است ، اما من از این بیماری که دیدگاه متفاوتی از جهان به ما می دهد قدردانی می کنم. برخی فکر می کنند خیلی بزرگ هستند و می توانند کن فیکن باشند ، اما این ویروس کوچک آسیب های زیادی را به ما وارد کرده است که باید بهتر و راحت تر به خاطر بسپاریم. امروز زندگی در کنار هم مثل ستاره سهیل برای ما به نظر می رسد. البته روند نزولی این بیماری رو به زوال است که بسیار ناراحت کننده است.

ICU “باند پرواز” نامیده می شود

بسیاری از افراد از نام ICU می ترسند و البته ما آنرا اجرا می کنیم ، اما با وجود ترس از اینکه مردم این منطقه را داشته باشند ، پرستاران ما نمی ترسند و مردم مطمئن هستند که ما تمام تلاش خود را برای بهبود بیماران انجام خواهیم داد.

حرف آخر

با گذشت چند ماه از تاول ، مردم برای مراقبت از بیمار با ما بوده اند و از هر طریق ممکن از ما حمایت کرده اند و ما از عشق آنها خوشحالیم. من از آنها می خواهم که واقعاً توصیه های بهداشتی را رعایت کنند تا تلاش همکارانم دو برابر نشود و تعداد بیماران کاهش یابد و مردم بهبود یابند.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا