اولین میزبانی پزشکیان/ رد یک شایعه درباره هنیه توسط پایگاه خبری اروپایی

اولین میزبانی دکتر، رد مهم هانیه از پایگاه اروپایی، انتقاد مسئولان دادگستری از برخی از محکومان همچنان در زندان، هشدار لندن به شهروندان خود در لبنان، خدمات بانک مرکزی برای زائران اربعین و شکستن رکورد ایران در المپیک پاریس از مهمترین اخبار عصر 22 مرداد است.

اولین میزبانی یک پزشک/ تکذیب شایعه هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

به گزارش میجیک، شامگاه 22 مردادماه اخباری در حوزه های مختلف منتشر شد که در ادامه می توانید آن را مرور کنید:

میزبان پزشکان قالیباف و اژه

سیاست:

اولین نشست سران قوا به منظور بررسی مسائل مهم کشور در میزبان مسعود مزیکیان برگزار شد.

اولین میزبانی یک پزشک/ تکذیب شایعه هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

نشست هفتگی سران قوا عصر امروز – شنبه – به میزبانی مسعود البادیشیان رئیس جمهور و با حضور محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر و غلامحسین محسنیگی رئیس کل دادگستری برگزار شد.

وی در این دیدار مسائل مهم کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد و هر چه بیشتر نیروها را برای حل مشکلات موجود هماهنگ کرد.

تکذیب بمب در منزل شهید هانیه توسط رسانه های انگلیسی

جهان:

پایگاه اینترنتی «میدل ایست آی» در گزارشی به نقل از سه شاهد عینی که در ساختمان شدیدا محافظت شده و منزل شهید هنیه حضور داشتند، نوشت: رهبر سیاسی حماس بر اثر اصابت گلوله به اتاق و بدون بمب به شهادت رسید. “

این افراد که یکی از آنها در اتاقی در حوالی شهید هانیه زندگی می کرد، روز جمعه به میدل ایست آی گفت که صدایی شبیه به صدای موشک شنیده اند، قبل از اینکه انفجار ساختمان را تکان دهد.

اولین برخورد پزشک/ تکذیب شایعات درباره هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

یکی از افراد به این سایت گفت: این حادثه قطعاً بر اثر اصابت گلوله بوده و بمبی در آن کار گذاشته نشده است.

این افراد خسارت ناشی از انفجار را نیز دیده بودند و معتقد بودند که موشک می تواند باعث آسیب شود.

دو نفر دیگر که در یک طبقه جداگانه زندگی می کردند نیز شاهد خسارات ناشی از این انفجار بودند که باعث ریزش جزئی سقف و دیوارهای بیرونی منزل شهید هانیه شد.

هشدار انگلیس به شهروندان خود در لبنان

دولت بریتانیا از شهروندان خود در لبنان خواسته است که به دلیل ترس از جنگ همه جانبه بین اسرائیل و مقاومت لبنان و درگیری منطقه ای گسترده تر، فورا کشور را ترک کنند.

دیوید لامی، وزیر امور خارجه بریتانیا در بیانیه‌ای گفت: تنش‌ها در منطقه بالاست و وضعیت ممکن است به سرعت بدتر شود.

به گزارش نشریه انگلیسی «گاردین»، وزیر امور خارجه انگلیس افزود: در حالی که شبانه روز برای تقویت حضور کنسولی در لبنان تلاش می کنیم، پیام من به مردم انگلیس روشن است، اکنون لبنان را ترک کنید.

تاکنون آمریکا و استرالیا نیز خواستار خروج شهروندان خود از لبنان شده اند.

مخالفت مصر با سیاست جنایتکارانه اسرائیل

بدر عبدالعطی وزیر امور خارجه مصر در تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران بر مخالفت قاهره با سیاست افزایش حملات اسرائیل و همچنین سیاست های تروریستی و نقض حاکمیت دولت تاکید کرد که نشان از تحولات اخیر در منطقه دارد. و ترور اسماعیل هنیه در تهران.

اولین میزبانی یک پزشک/ تکذیب شایعه هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

وی افزود: تحولات جدید در منطقه بی‌سابقه و بسیار خطرناک است و دامنه مناقشه را به‌گونه‌ای تهدید می‌کند که صلح کشورهای منطقه و منافع ملت‌ها را تهدید کند، بنابراین همه طرف‌ها باید نشان دهند. آرام و توقف کنید تا اوضاع کمی تشدید نشود.

افزایش سقف برداشت از خودپرداز برای زائران اربعین

اقتصاد:

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، سقف برداشت از دستگاه خودپرداز واقع در گذرگاه مرزی زائران اربعین 5 برابر شد.

اولین میزبانی یک پزشک/ تکذیب شایعه هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

محمدرضا فرزین خاطرنشان کرد: در این راستا بانک مرکزی در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی، برداشت نقدی روزانه از دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار را به صورت درون بانکی و سریع در مسیر زائران و پایانه های مرزی انجام می دهد. در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و تمامی نقاط مرزی با کشور عراق از 25 مرداد تا 25 شهریور امسال از 200 هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافته است.

ماندن در زندان به دلیل خسارت ناشی از تأخیر پرداخت غیرقابل قبول است

اجتماعی:

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در صورت پرداخت اصل بدهی دلیلی برای اعمال ماده 3 قانون نحوه اجرای امانت وجود ندارد و اگر شخصی فقط به دلیل تأخیر در حبس باشد. ، غیر قابل قبول است.

اولین میزبانی یک پزشک/ تکذیب شایعه هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

علی القاصی در جلسه فصلی شورای برنامه ریزی کل دادگستری استان تهران بر لزوم محاسبه خسارت دیرکرد هر ساله بر اساس شاخص اعلامی بانک مرکزی تاکید کرد و گفت: اکنون فرمول محاسبه است. خسارت تأخیر تأدیه در اختیار حوزه های قضایی است و مدیران واحدها و رؤسای حوزه های قضایی موظف به اعمال نظارت بر اجرای دقیق بخشنامه صادره می باشند.

القاصی در سخنانی دیگر به موضوع آزادی زندانی که 17 سال است به دلیل تأخیر در زندان به سر می برد و هر روز بر بدهی هایش افزوده می شود، اشاره کرد و گفت: آنچه در رای دادگاه تصمیم گرفته می شود قابل تکمیل است. اصل بدهی است و بر این اساس ضمن توجه به حقوق خواهان و جلوگیری از تخلف، در صورت پرداخت اصل بدهی، اعمال ماده 3 آن توجیهی ندارد. قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و اگر شخصی فقط به دلیل تأخیر تأدیه در زندان باشد غیرقابل قبول است.

رکوردشکنی توسط رانندگان جوان کشورمان

ورزش ها:

در هشتمین روز از المپیک 2024 پاریس، مسابقات دوچرخه سواری برگزار شد و علی لبیب پس از 16 سال انتظار توانست از خط پایان المپیک عبور کند.

اولین میزبانی یک پزشک/ تکذیب شایعه هانیه توسط یک سایت خبری اروپایی

لبیب پس از عبور از خط پایان مسابقه دوچرخه سواری گفت: خوشحالم که به عنوان هفتاد و ششمین نفر از خط پایان عبور کردم و امروز یکی از سخت ترین روزهای زندگی ام را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که زحماتم نتیجه داد. خوشحالم که امروز و بعد از سالها طلسم نگذشتن از خط پایان را شکستم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا