مطالب میجیک

اولین برد دختران هندبالیست ایران در قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار جام رئیس جمهور قهرمانی جوانان جهان پیروز شد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران از ساعت 10:30 روز سه شنبه در دومین دیدار جام ریاست جمهوری جوانان جهان به مصاف شیلی رفت و با نتیجه 27 بر 25 پیروز شد.

شاگردان شفیعیان در مراحل اولیه این مسابقات در گروه A با هلند، رومانی و برزیل همگروه بودند که با اختلاف به سه تیم مغلوب شدند. با این سه شکست در قعر گروه قرار می گیرند.

تیم ایران در گروه اول پرزیدنت کاپ قرار گرفت و با برزیل، تونس و شیلی سوم و چهارم گروه B هم گروه شد و مقابل تونس شکست خورد اما مقابل شیلی پیروز شد. تیم ایران مقابل برزیل بازی نمی کند و نتیجه مرحله مقدماتی رقم خواهد خورد.

دختران فوتبال ایران اکنون باید برای رتبه های ۲۵ تا ۲۸ به رقابت بپردازند.

نتایج تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان:

ایران 11-34 هلند

ایران 15-33 رومانی

ایران 22-30 برزیل

ایران 23-26 تونس

ایران 27-25 شیلی

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال دختران جوان از 30 ژوئن تا 10 جولای به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود. در این مسابقات 32 تیم حضور دارند.

آسمان بدوی، فاطمه مرهیس، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده اسحاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده قسنفری، عروض بهمایی، الهه نیکان، صباح زنگنه، صبا زنگنه، الهه نیکان، صباح زنگنه، ایران در این مسابقات حضور دارد.

نشمان شافعیان مربی، مهری لهری مشاور فنی، نسترن ابریشمکار فیزیوتراپ و شادی باقری روانشناس کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا