اهمیت ورزش زنان ۳ برابر بیشتر از مردان است

اهمیت ورزش زنان ۳ برابر بیشتر از مردان است

رئیس کمیسیون تربیت بدنی کمیسیون فرهنگ مجلس با تاکید بر اینکه ورزش بانوان حداقل سه برابر آقایان است و باید برای ورزش بانوان سه برابر ورزش آقایان هزینه، کمک و کمک هزینه کنیم گفت: چون آقایان آن را داشته باشد. برای ورزش و تحرک عمومی زنان ما به دلیل فرهنگ ایرانی اسلامی با محدودیت هایی مواجه هستند و نظام باید به این موضوع رسیدگی کند.

احمد راستینه در گفت وگو با میجیک، با تاکید بر اهمیت ورزش بانوان، اظهار کرد: پایه اصلی سلامت جامعه، سلامت زنان است چرا که زنان ارکان اصلی خانواده هستند و نقش اصلی را در جامعه دارند. نشاط و سلامت خانواده برای فرزندان و همسران؛ بنابراین، اگر نظام جمهوری اسلامی سرمایه گذاری های زیرساختی مهمی در حوزه ورزش بانوان از منظر راهبردی انجام دهد، تأثیر بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در حوزه درمان بر سلامت جامعه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ورزش بانوان نقش اساسی در ارتقای سلامت و روحیه جامعه و نشاط اجتماعی دارد، گفت: امروز در حوزه بانوان با مشکلات زیادی مواجه هستیم؛ یکی اینکه زیرساخت های ورزشی پاسخگوی خواسته ها و نیازها نیست. در مورد زنان و دوم اینکه متاسفانه در حوزه سلامت نگاه ما بیشتر درمان محور است تا پیشگیری.

سخنگوی کمیته فرهنگی مجلس ادامه داد: از یک سو چون جمهوری اسلامی یک نظامی فرهنگی است برای توسعه ورزش بانوان باید علاوه بر توسعه زیرساخت ها در بعد قهرمانی نیز سرمایه گذاری کرد. در راستای سبک زندگی ایرانی-اسلامی در عرصه ای که بتواند در عرصه بین المللی نقش آفرینی کند، کاری جدی و ویژه انجام دهد.

راتینه تصریح کرد: در مجلس تلاش کرده ایم از 27 صد درصد 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده در بودجه 1401 سهم جدی را برای ورزش بانوان برای توسعه ورزش اختصاص دهیم اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان با شکست مواجه شده است. . برای جذب سرمایه در این زمینه. اقدامی نکنید

وی همچنین درباره لزوم عدم تمایز بین ورزش آقایان و بانوان در ورزش های پرمخاطب به ویژه ورزش های گروهی مانند فوتبال بیان کرد: نگاه ما نه تنها این است که در ورزش بانوان و آقایان تبعیض وجود ندارد، بلکه ورزش بانوان بیشتر است. اهمیت ورزش آقایان حداقل سه برابر یک عامل مهم است و باید سه برابر بیشتر از ورزش آقایان برای ورزش بانوان هزینه، کمک و کمک هزینه کنیم. چون مردم برای ورزش همگانی و تحرک شرایط بهتری دارند اما بانوان ما به دلیل فرهنگ ایرانی اسلامی با محدودیت هایی مواجه هستند و نظام باید این مشکل را حل کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا