برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

انواع کفپوش ماشین از نظر جنس کفپوش

هنگام خرید خودروی جدید، کفپوش خودرو به همراه آن عرضه می‌شود که معمولاً پلاستیکی هستند. جنس این پایه ها معمولا از پلاستیک است و خیلی زود فرسوده می شود. زیرپایی از کثیف شدن خودرو جلوگیری می کند و نظافت آن را آسان می کند. بنابراین استفاده از فرش ماشینی در روزهای بارانی و برفی از کثیف شدن کف ماشین جلوگیری می کند و زیراندازهای مناسبی نیز وجود دارند که به راحتی خودرو می افزایند پس بهتر است فرش ماشینی داشته باشید.

در این مطلب شما را با کفپوش خودرو آشنا می کنیم تا بتوانید بهترین کفپوش را برای خودرو خود انتخاب کرده و آن را زیبا و تمیز کنید. همچنین اگر قصد خرید کفپوش شاهین یا خودروهای دیگر را دارید فروشگاه بهنیکان را به شما معرفی می کنیم.

اهمیت استفاده از کفپوش خودرو

کفپوش ها نه تنها گرد و غبار کفش ها را جمع می کنند تا از پخش شدن آن ها روی خودرو جلوگیری کنند، بلکه راحتی رانندگی را نیز بهبود می بخشند. زیرپایی ها نه تنها زیبا هستند، بلکه نقش مهمی در آرامش پاها و جلوگیری از خستگی حین رانندگی دارند. اگر مواد نرم و مناسب باشد، پاها در هنگام رانندگی کمتر خسته می شوند.

کفپوش ها در انواع و رنگ های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشند و در زیر لیست شده اند:

مراتع ZD

این کفپوش ها از پلیمر پلاستیکی مخصوص ساخته شده اند و از زیباترین و گران ترین نمونه های موجود در بازار هستند. این چکمه‌های خودرو فضایی را برای کفی خودرو ایجاد می‌کنند، بنابراین می‌توان مواد را بارها شسته و دوباره استفاده کرد. کفپوش های سه بعدی به راحتی آب و کثیفی را جذب می کنند و خاصیت ضد لغزش دارند. این کفپوش ها از نمونه های گران قیمت موجود در بازار هستند و می توانند ظاهری تمیز و زیبا به داخل خودروی شما ببخشند.

کف پارچه ای

این مدل کف پوش پارچه ای بوده و یکی از ساده ترین انواع کف پوش می باشد. لبه های چنین طبقه ای دارای نوارها و قطعات پلاستیکی است که سر نمی خورد. خرید این نوع کفپوش کار سختی نیست زیرا برای مدل های مختلف خودرو موجود است و نصب آن نیز کار ساده و نه سختی است. کفش های نساجی دوام ندارند و در مدت کوتاهی غیر قابل استفاده می شوند. قابلیت نظافت کف پارچه کم است، پس از آلودگی به آب و گرد و غبار، کثیفی به وضوح قابل مشاهده است و نیاز به شستشو دارد.

ژله آسیاب شده

این نوع گاری نیز یکی از مدل های باکیفیت و بادوام می باشد. این قالب کف خودرو را نیز می پوشاند و به راحتی لیز نمی خورد و همچنین از ورود مایعات به کف خودرو جلوگیری می کند. این نمونه شسته شده و مانند سایر نمونه ها قابل تمیز شدن است.

نکات مهم کف خودرو

آجرهای کم ضربه را می توان در داخل خانه برش داد و مسدود کرد و در خودروها استفاده کرد، اما انعطاف پذیری و دوام کمتری دارند، اما معمولا گرد و غبار و آب را جذب می کنند و به خودرو آسیب نمی رسانند.

اگر روی کفپوش آب یا مایعات دیگری پاشیده شده باشد و تمیز نشود ممکن است بعد از مدتی کف خودرو پوسیده شود پس بهتر است پس از ورود مایع تمیز شود تا به کف خودرو آسیبی نرسد.

در خرید زیرپایی به استاندارد و اندازه کف خودرو توجه کنید و از خرید یک کفپوش برای همه خودروها خودداری کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که اگر کف خودرو افتاد، آن را تعویض کنید زیرا می تواند پدال را حرکت داده و باعث تصادف شود

کفپوش پلاستیکی

کفپوش پلاستیکی نیز نمونه ای از پوشش محکم و بادوام برای خودرو است. بسیاری از خودروهای جدید با این پایه ها عرضه می شوند و نمایندگی ها آنها را به صورت رایگان روی خودرو نصب می کنند. ساختار کف به راحتی سر نمی خورد و در حرکت پدال ها اختلال ایجاد نمی کند، علاوه بر این، جنس آن باعث سختی و ناراحتی کفی در هنگام سواری نمی شود. پایه های پلاستیکی معمولا به رنگ مشکی ساخته می شوند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است. این کفپوش ها برای همه مدل های خودرو تولید نمی شوند و ممکن است فقط برای مدل های خاصی ارائه شوند.

وینیل رانر بافته شده

جنس این مدل کفپوش وینیل بوده و از دوام بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی آن برخوردار است. در طراحی این مدل از برجستگی هایی در پشت استفاده شده تا از حرکت و سر خوردن آن جلوگیری شود. کفپوش های بافته شده برای انواع خودروها ساخته می شوند و به راحتی آماده می شوند. این نوع زیرپایی مانند سایر مدل ها به راحتی تمیز می شود.

جمع بندی

اگر قصد خرید کفپوش خودرو دارید ولی نمیدانید از کجا خرید کنید ما به شما فروشگاه بهنیکان را معرفی میکنیم که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت اجناسش بسیار مطلوب است.

دکمه بازگشت به بالا