برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

انواع بهترین دستگاه بسته بندی سس یک نفره

دستگاه بسته بندی سس تک نفره یکی از بهترین و پرتقاضا ترین انواع  می باشد که می توان محصولات متنوعی را از طریق آن بسته بندی کرد. در این مقاله می خواهیم در خصوص این دستگاه مهم و بسته بندی سس تک نفره با شما کاربران عزیز صحبت کنیم. اگر در خصوص تولید سس تک نفره و خط تولید آن سوال و یا ابهامی دارید با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تمای حاصل نمایید تا کارشناسان گشتا صنعت اصفهان پاسخگوی تمامی آنها باشند. امروزه استفاده از محصولات بسته بندی تک نفره گشترش بسیار زیادی داشته و استقبال بالایی از آن می شود. در بسیاری از کسب و کار های فعال مانند فست فود ها، رستوران ها، هتل ها و دیگر محیط های مشابه از محصولات و بسته بندی های ساشه ای استفاده فراوانی می شود.

ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را با این دستگاه آشنا سازیم و اوصل کار با آن را به شما بگوییم. در خصوص راه اندازی خط تولید سس تک نفره با شما کاربران عزیز صحبت کنیم و انواع بسته بندی های آن را نام ببریم. در نهایت در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره اطلاعات کاملی را در اختیار شما بگذاریم و اصول خرید این دستگاه از گشتا صنعت اصفهان را توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی سس تک نفره چیست؟

دستگاه بسته بندی سس تک نفره نوعی و بدون هوا است که برای بسته بندی سس کچاپ سس مایونز، عسل و سایر مایعاتی غلیظ به صورت بسته بندی تک نفره استفاده می‌شود.

دستگاه تولید سس یک نفره موارد استفاده بسیاری دارد و می توان از آن برای تولید سس تک نفره مورد نظر استفاده کرد که در رستوران‌ها و فست فودها پراستفاده شده و طرفداران زیادی هم پیداکرده است. قیمت این دستگاه ساشه در گشتا صنعت اصفهان بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید دستگاه تولید سس تک نفره دلخواه را به ما سفارش دهید.

فیلم دستگاه بسته بندی سس تک نفره

برای آشنایی شما کاربران عزیز ما فیلم دستگاه بسته بندی سس به صورت تک نفره را آماده کرده ایم و در ابن بخش در اختیار شما قرار می دهیم. با تماشای این فیلم به خوبی با اصول بسته بندی سس کچاپ و بسته بندی مایونز آشنا می شوید و دیگر می دانید که برای تولید این دسته از محصولات از چه دستگاهی و به چه صورتی استفاده می شود.

در خصوص اصول و نحوه تولید سس تک نفره اگر سوال و یا ابهامی دارید می توانید با گشتا صنعت اصفهان در میان بگذارید و پاسخ کامل و جامع آن را دریافت نمایید.

کاربرد دستگاه تولید سس تک نفره

دستگاه بسته‌ بندی سس یک نفره یا همان دستگاه تولید سس تک نفره یکی از انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی مواد غذایی است که تا حدودی با مدل‌های دیگر ماشین‌آلات بسته‌بندی تفاوت دارد. این دستگاه علاوه بر خاصیت دو طرف دوخت می‌تواند انواع سلفون با جنس مختلف را به روش سه طرف دوخت هم بسته‌بندی کند.

وجود این مزیت موحب می شود تا شما نیازی به حضور سایر دستگاه ها در کنار آن نداشته باشید و تمامی عملیات بسته بندی را از طریق آن انجام دهید. در واقع یک دستگاه پرکن با اعمال دوخت می باشد که این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. برای داشتن یک خط تولید سس تک نفره می توانید از دستگاه های مکمل در کنار آن استفاده نمایید. برای آشنایی کامل با این موضوع با کارشناسان گشتا صنعت در ارتباط باشید تا به خوبی شما را در این زمینه راهمنایی کنید.

این دستگاه برای محصولات مایع مانند بسته بندی سس کچاپ، آبلیمو، شیر، رب، مربا، روغن زیتون و … نیز مناسب است که بیشترین استفاده را در بین هم نوعان خود دارد. از این دستگاه می‌توان در کارخانجات، رستوران ها به ویژه فست فود ها و سوپرمارکت ها استفاده کرد.

از این دستگاه به صورت تخصصی می‌توان برای بسته بندی سس مایونز یا کچاپ به صورت تک نفره استفاده کرد. از آنجایی که امروزه سس بخشی از مواد غذایی به حساب می‌آید، دستگاه سس تک نفره طرفدار بسیاری پیدا کرده است. برای درج اطلاعات محصول می توانید از و یا در کنار آن استفاده نمایید.

حتما بخوانبد:

موارد استفاده

امروزه انواع سس ها خصوصا سس مایونز تک نفره بعنوان طعم دهنده دهنده انواع سالادها و غذاهای آماده در رستوران ها، فست فودها و منازل کاربرد فراوانی دارد. با گسترش شهرنشینی و استفاده اغلب مردم از غذاهای آماده این چاشنی غذایی نیز مصرف بالایی را به خود اختصاص داده است.

از این دستگاه برای بسته بندی انواع مایعات از جمله:

  • سس مایونز
  • سس گوجه فرنگی
  • سس کچاپ
  • سس هزار جزیره
  • سس خردل
  • آبلیمو
  • آبغوره
  • نبات مایع
  • عسل
  • روغن مایع
  • روغن حیوانی
  • رب انار
  • روغن زیتون

استفاده می شود که اگر به اطراف خود نگاه کنید قطعا موارد بیشتری را پیداخ خواهید که از طریق این ماشین تولید می شوند.

انواع بسته بندی سس | دستگاه بسته بندی سس تک نفره دست دوم

ویژگی دستگاه بسته بندی سس تک نفره

دستگاه بسته ‌بندی سس تک نفره، حجم بسیار کمی داشته و نیاز به مکان‌های صنعتی ندارد. تنها با داشتن یک خط تولید سس تک نفره و مواد اولیه می‌توان صاحب کسب‌ و کار و خط تولید مواد غذایی شد. این دستگاه را می توان به عنوان یک ماشین تولید مناسب برای کسب و کار های خانگی دانست که می توان درآمد های بالایی از آن داشت. قابلیت های تعریف شده در آن، دست شما را برای تولید انواع محصولات باز گذاشته است و این ویژگی به شما کمک خواهد تا تنوع بالایی در تولیدات خود داشته باشید و در بخش های زیادی از بازار فروش ورود کنید.

دستگاه سس تک نفره قابلیت بسته بندی سس مایونز و کچاپ را در اندازه و اشکال متفاوت دارد. این دستگاه می‌تواند به صورت 3 طرف دوخت یا ساشه مدادی محصولات را بسته بندی کند. توان آن برابر با 200 وات بوده و می‌تواند 15 الی 16 بسته در دقیقه تحویل دهد. بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و محصولات را در بهداشتی ترین حالت ممکن بسته بندی می‌کند. مجهز به تنظیم اندازه گیری پمپ بوده که می‌تواند ظرفیت بسته بندی را در هنگام کار دستگاه تنظیم کند، به این ترتیب از هدر رفتن مواد غذاییی جلوگیری شده و بهره وری را بهبود داده می‌شود.

برای بسته بندی های بالا می توانید از استفاده نمایید. با این ماشین بسته بندی قوی امکان پک کردن محصولات در حجم بالا وجود دارد.

بررسی مشخصات فنی

در ابن بخش از ویژگی های دستگاه بسته بندی سس کچاپ و مایونز قصد داریم اطلاعات هویتی دستگاه را در قالب یک جدول در اختیار شما قرار دهیم تا به خوبی با تمامی اطلاعات مربوط به دستگاه آشنا شوید. برای خرید و یا استعلام قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره با شماره های قرار داده شده در لینک استعلام قیمت تماس خاصل نمایید.

بسته بندی سس تک نفره نوع ماشین بسته بندی
۲۲۰ (ولت) ولتاژ مورد استفاده
۱۲۰۰(وات) توان ماشین در بسته بندی
80 (کیلوگرم) وزن کلی دستگاه بسته بندی سس کچاپ
کمتر از دو درصد احتمال خطا در حجم هر بسته
از جنس استیل ضد زنگ بدنه
از جنس استیل ضد زنگ نازل
50*50*150 حجم
مایعات با غلطت کم قابلیت استفاده
سس کچاپ و سس مایونز بیشترین میزان استفاده
انواع مایعات با غلیظ و کم غلظت توانایی بسته بندی مایعات
۲ تا ۵ گرم حجم هر بسته تولیدی
به همراه دستگاه آموزش بسته بندی
با شرکت گشتا صنعت اصفهان نصب و فعالسازی
تک فاز نوع برق مصرفی
گارانتیُ گواهی اصالت و خدمات پس از فروش خدمات همراه دستگاه

راه اندازی خط تولید سس تک نفره

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد یک کسب و کار پردرآمد و ساده، راه اندازی خط تولید سس تک نفره کپاپ و مایونز می باشد. اگر این کار را به درستی و کسب مشاوره های تخصصی انجام دهید قطعا به نتیجه بسیار خوب و فوق العاده ای خواهید رسید. بسته بندی و تولید چاشنی‌های آماده و تک‌نفره احتیاج به خطوط تولید پیچیده و گران‌ قیمت ندارد و با دستگاه بسته بندی سس تک نفره این کار به راحتی امکان پذیر است. فراموش نکنید که دستگاه های متنوعی برای بسته بندی تک نفره وجود دارد که برخی از آنها برای مواد پودری می باشند و برخی دیگر برای بسته بندی سس کچاپ، مایونز هستند.

در ابتدا باید نوع بسته های خود را مشخص نمایید و بدانید که می خواهید از چه نوعی برای کسب و کار خود استفاده نمایید. بعد از آن باید نوع محصولی را که می خواهید تولید کنید را مشخص نمایید تا خط تولید سس تک نفره شما مشخص شود.

برخی از مشتریان تمایل دارند که ار بسته بندی سس کچاپ استفاده کنند و برخی دیگر از بسته بندی سس مایونز. برخی ای خواهند با این دستگاه شامپو تک نفره تولید کنند و برخی دیگر اصل. به همین خاطر است که می گوییم در گامل اول مشخص کنید که چه مدل محصولی را می خواهید تولید کنید.

برای تمامی حالات گفته شده شما باید از دستگاه بسته بندی سس تک نفره استفاده نمایید و تولیدات خود را پیش ببرید. اگر در حین بسته بندی سس کچاپ قصد این را داشتید که سری بعدی محصول خود را ار بسته بندی سس مایونز برنید حتما مخزن سیال را به خوبی تمیز نمایید تا کیفت کارتان آسیب نبیند.

برای قرار دادن محصولات در کارتن و بسته بندی قوی آن پیشنهاد می کنیم از استفاده نمایید. با این ماشین بسته بندی یک پک محکم برای ارسال آماده می کنید.

مزیت راه اندازی خط تولید سس تک نفره

بسته بندی سس مزیت های بی شماری دارد که در حال حاضر خیلی از افراد در این حوزه در حال فعالیت می باشند و درآمد های بسیار خوبی را از این راه کسب می کنند. تولید سس تک نفره همواره از استقبال زیادی برخوردار است و میزان استفاده از این محصول بالا می باشد. به دلیل مصرف بالای بسته بندی سس کچاپ و مایونز دریافت سفارشات برای تولید بسیار بالا می باشد که این نشان دهنده فروش بالای این محصول است. شما می توانید به صورت مستقل این کار را برای خود انجام دهید و با بازاریابی به صورت کاملا اختصاصی فروش کنید.

یکی دیگر از مزیت های خط تولید میکسر سس و تولید بسته بندی سس کچاپ و مایونز امکان برند سازی کسب و کار خود می باشد. برای این موضوع لازم است نایلون ها و یا هر چیز دیگری که تولید سس تک نفره را با آن انجام می دهید، نام و برند شما بر روی آن درج شده باشد. با توزیع محصولات با نام برند محصولات با کیفیت شما به مرور با نام برند به فروش می رسند و استقبال از برند تجاری شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این موضوع موجب افزایش فروش و کسب درآمد های بسیار بالایی برای تولید کننده خواهد شد که یکی از بهترین و موثرترین مزیت خط تولید سس تک نفره است.

برای آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره با شماره های رادان ماشین تماس حاصل نمایید تا به خوبی شما را راهنمایی کنید. برای دسترسی شما کاربران عزیز ما یک لینک تحت عنوان استعلام قیمت در ابتدای صفحه قرار داده ایم، بر روی آن کلیک نمایید تا تمامی اطلاعات مهم و ضروری در اختیار شما قرار گیرد.

تمامی موارد گفته شده اشاره ای به انواع بسته های مورد استفاده در بسته بندی سس کپاپ و بسته بندی سس مایونز می باشد. یک دستگاه خوب باید بتواند انواع بسته ها را پشتیبانی کند و عمل دوخت را در دوسر بسته انجام دهد. قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره با پشتیبانی انواع بسته ها را می توانید از کارشناسان رادان ماشین استعلام کنید.

دکمه بازگشت به بالا