مطالب میجیک

انقلاب اسلامی یک فتح الفتوح در حوزه زنان بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، همایش «جهاد زنان در تبیین» به همت سازمان تبلیغات اسلامی امروز ششم تیرماه با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد. تبلیغات و عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغین، اعضای سازمان، دارالقرآن، حوزه های علمیه و هیئت های منازل تهران و شهرستان های استان تهران در محل سکونت خود برگزار شد. گالری هنر سوره.

در این همایش عاطفه سعیدی نژاد مدیر اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و به احادیث سلسله الذهب اشاره کرد و گفت: شما تاکید می کنید که امروز در بحث جهاد، مقدمه حدیث مطرح می شود. اینکه در حضور جهاد تبیینی چگونه باید باشد.

وی افزود: امروز در مقابل تفکر غربی که پیش روی ماست، باید جهاد تبیینی را محور حرکت و نظام فکری خود که تفکر توحیدی است ایجاد کنیم. تفکر غربی شیطانی است، باید از نظر عینی بدتر می شد، اما خودش را تحت تاثیر قرار داده است و متأسفانه در معرفی گفتمان توحیدی عقب مانده ایم. این رسالت دستگاه تبلیغاتی است که این ضعف را برطرف کند.

انقلاب اسلامی فتح زنان بود

|انقلاب اسلامی فتح زنان بود

اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک فتح در عرصه زنان بود، گفت: انسان را تعریف کنیم در حالی که همانگونه که امام فرمودند پیروز انقلاب اسلامی زن هستند. زنان رهبران این جنبش هستند.

سعیدی نژاد با اشاره به اینکه تفکر امام(ره) جایگاه زن را ویژه و متعالی می بیند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی الگوی سومی را از جایگاه زن ارائه کردند. برخلاف نگاه شرقی به زن به عنوان کارگر خانگی و نه مدل غربی که زنان را کارگر کارخانه می‌داند، او را رهبران جامعه و مدیران خانه معرفی می‌کند.

وی افزود: در الگوی سوم خانواده، زنان بیشترین تأثیر اجتماعی را دارند به گونه ای که حضور زن در خانه را کارآمد می کند. زنان ما به خوبی می توانند پدیده های اجتماعی را شکل دهند.

امروزه مهمترین رسالت زنان بشارت دادن است

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اصول جدید بانوان در عرصه جهاد را تشریح کرد و گفت: یکی از مشکلات الگوی سوم ایجاد الگو برای بانوان دارای چند فرزند و انجام امور اجتماعی است. فعالیت ها.مردم تکراری و خیلی شاد نیستند.اما الگو و حرکت حضور زنان در حال حاضر چگونه است؟امروزه جهاد به عنوان یکی از حضور زنان مطرح می شود.زیرا زنان به عموم مردم دسترسی دارند و با اقوام، نردبان ها و دوستان ارتباط برقرار می کنند. می توانند رسالت خود را در تحقق جهاد به انجام برسانند.

سعیدی نژاد یکی از آفت های عرصه تبلیغ را رضایت از بهره مندی و منافع معنوی تبلیغ می داند و ادامه می دهد: در حالی که امروز مهمترین رسالت یک مبلغ، تشویق مردان به قیام است، جهاد به سراغ زنان می آید. راهی برای شناسایی .

وی افزود: مفتخریم که در سازمان تبلیغات اسلامی یکی از رویکردهایی که مجدانه دنبال شده، نهضت تبیین زنان است.

سعیدی نژاد در پایان خاطرنشان می کند: باید چهره کامل حضرت زهرا (س) را معرفی کرد، حضرت زهرا (س) آنقدر فعال است که دشمن چاره ای جز رهایی از دست او ندارد زیرا علاوه بر تربیت فرزندان در خانه، ایشان را نیز تربیت می کند. همچنین یکی از چهره های تاثیرگذار در جامعه است.

حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دهه اخیر بر جهاد تاکید داشتند، گفت: در این راستا جلسات متعددی تشکیل شد و اداره کل امور بانوان تشکیل شد که نیازمندیم. از این مرحله که بگوییم جهاد تبیینی مهم است فراتر برویم، بنابراین باید جلوتر برویم. تداوم و صبر در این مسیر بسیار مهم است.

وی گفت: ممکن است وقتی از جهاد تعریف می شود برخی از علما بگویند ما سال هاست که این کار را انجام می دهیم که در این زمینه اگر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بررسی کنیم متوجه می شویم که برخی از اقدامات انجام شده اینگونه بوده است. تاکنون تبلیغات خوبی بوده است، اما جهاد توضیح قابل بحثی دارد.

حجت الاسلام زهرایی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار راهبرد جهاد یعنی تقویت امیدها و چشم اندازهای آینده کشور، بیان حقایق، پاسخ به ابهام خلقت و تبیین برخی از معارف اسلام را تبیین می کنند. راه به جهاد می رسد. آنچه در این تبیین جهاد لازم است این است که چهار ادعا وجود دارد که در این زمینه مسئولیت سنگینی بر عهده دانشجویان است و امید است بتوان رسالت را به خوبی درک کرد و در این مسیر حرکت کرد. |

دکمه بازگشت به بالا