مطالب میجیک

انقلاب اسلامی به زنان کرامت و هویت بخشیده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت نعمتی در خطبه نماز جمعه این شهرستان به تبلیغ حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی پرداخت. خیر وی با احترام به حماسه 18 آذر گفت: 18 آذر روز ظهور و میثاق بین ملت ها و استان ها است.

وی با اشاره به بازی دوگانه اروپا خاطرنشان کرد: بازی دوگانه اروپا با ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران به ویژه آلمان ایجاد شد، اما آلمان باید بداند که ارسال سلاح شیمیایی به عراق در بمباران سقز و قصر جرم است. . -شیرین هرگز فراموش نمی شود.

کشیش ها خیر وی نسبت به ممنوعیت نصب اپلیکیشن چینی تیک توک برای کارمندان آمریکایی با هدف ایجاد امنیت در کشورش هشدار داد و از دولت خواست؛ برای راه اندازی شبکه سراسری اینترنت سریع و برای غوغای غرب در مورد تبلیغات اپلیکیشن اینستاگرام و واتساپ بی ملاحظه

نعمتی دستاوردهای انقلاب اسلامی را نشان داد و گفت: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به شخصیت زنان عزت بخشیده است.

کشیش ها خیر از دولت بپرسید؛ با برنامه ریزی منسجم و اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازمه پیشرفت کشور، مشکلات اقتصادی را با روحیه جهادی و مدیریت جهادی حل کنید و با مردم صادقانه صحبت کنید.

نعمتی با تقدیر از بنیاد مسکن و راه و شهرسازی خیر وی در تسریع روند ساخت خانه ملی گفت: از کار عالی عالی مدیرعامل وعضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شهرستان قدس الحسنه و همچنین مدیر مدرسه دخترانه زکیه و زینبیه و مدیریت آموزشی در خصوص اجرای برنامه ایام فاطمیه.

دکمه بازگشت به بالا