مطالب میجیک

انجمن بانوان کارآفرین آذربایجان غربی تشکیل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از استاندار آذربایجان غربی، نادر صادقی روز یکشنبه در گردهمایی بانوان کارآفرین استان از فعالیت برخی از بانوان کارآفرین در حوزه های تجاری و اقتصادی استان تقدیر کرد و گفت: بانوان کارآفرین. در استان الگوی موثری هستند سایر زنان استان چون می توانند اند علاوه بر مسئولیت های زندگی، نقش ها ا در تحقق برنامه اقتصادی کشور بازی کند.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی استان با بانوان کارآفرین و رفع این مشکل گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای حمایت از این بانوان کارآفرین انجام می دهد و امیدواریم شاهد حضور بیشتر بانوان در استان در عرصه اقتصادی باشیم. ” و کارآفرین باشید.

صادقی همچنین با اشاره به برخی دغدغه های کارآفرینان در زمینه تولید و عرضه محصولات گفت: ایجاد سیستم مدیریت زنجیره تامین در هنگام طراحی، تولید و فروش محصولات و آشنایی بیشتر با نیازهای بازار در فعالیت اقتصادی امری ضروری است.

در این جلسه که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، بانوان کارآفرین مسائل و مشکلات اقتصادی را مطرح کردند و مدیر کل حاضر در جلسه ضمن استماع، دستورات لازم را برای رفع مشکلات ارائه کرد.

دکمه بازگشت به بالا