مطالب عمومی

انتشار تصاویر آخرین دیدار شهید سلیمانی با سید حسن نصرالله

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، شبکه المنار لبنان آخرین جلسه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به سخنرانی مستند پرداخت.

جمعه شب ، ساعت 10:00 صبح تهران ، این کانال برنامه ای تحت عنوان “آخرین دیدار” (آخرین جلسه) را پخش کرد ، جایی که سید حسن نصرالله در مورد آخرین لحظات دیدار با شهید سلیمانی صحبت می کند.

سید حسن نصرالله در یک برنامه ضبط شده گفت که در آن زمان ، طبق روال کارکنان فیلمبرداری ، وی در جلسه بود ، اما آخرین باری که با شهید سلیمانی ملاقات کرد ، کار فیلم را انجام داد و جلسه را عکاسی کرد.


آخرین ملاقات

دبیرکل حزب الله در مورد این برنامه گفت: “آخرین باری که شهید حاجی قاسم من را دید چهارشنبه شب بود و او بسیار مهربان و ایمن بود.” “او به آینده بسیار خوش بین است و خبرهای خوبی برای آینده می دهد.”

سید حسن نصرالله گفت که شهید ابومهدی المهندس ، معاون سابق سازمان الحشد الشعبی ، شخصیتی مانند شهید سلیمانی بود و این دو در جنگ متحد بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان با سه نفر و شهدای سلیمانی المهندس عکس را ارجاع می دهد و گفت که در طول جلسه ای که در طول ضاحیه برگزار می شود ، آنها درباره تحولات عراق با هدف بررسی پیشرفت بحث می کنند. عراق و وظیفه نیروهای مقاومت در عراق در صورت حمله صهیونیست ها به حزب الله یا منطقه چیست؟

سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین جلسه در حال اقامه نماز نمازگزاران.


آخرین دعای شهادت با سید مقاومت

آخرین پیام /


دکمه بازگشت به بالا